Hallo allen!
Na vele uurtjes prutsen, sleutelen en vooral vloeken heb ik helaas de hoop op moeten geven. Mijn c50 loopt nog wel maar daar is dan ook alles mee gezegd; hij trekt voor geen meter, gaat niet harder dan 30km/u, valt soms uit als ik stil sta en ik heb het idee dat hij teveel benzine zuipt.
Nu ben ik helaas geen expert, slechts een leek met een schroevendraaier en een internethandleiding, maar ik heb het idee dat het aan de carburateur ligt, helaas krijg ik deze niet goed afgesteld. Mijn vraag is dus als volgt; is er iemand in (de omgeving van) Utrecht die een keer met mij naar mijn c'tje zou willen kijken? Ik kom graag een keer langsrijden en heb er ook wel een bedrag (+eeuwige roem!) voor over, maar aangezien ik momenteel zonder werk zit is een reguliere brommerdealer helaas te duur voor mij. Wellicht is het probleem snel te verhelpen aangezien de brommer verder wel loopt, als ie eenmaal gaat...
Ik hoop dat er iemand is die even tijd vrij zou willen maken, je zou me er enorm mee helpen!
groeten, Joris
Hulp gezocht!
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Re: Hulp gezocht!
Is het ineens ontstaan of nadat eraan gewerkt is? Het klinkt gewoon als een ontsteking die nodig gesteld moet, als klepjes die nodig gesteld moeten of een nok die een tandje verkeerd staat, of misschien een carb die ergens een beetje verstopt is. Of allemaal.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
weet niet goed hoe het ontstaan is, weet wel dat ie ooit harder heeft gelopen, nog niet zo heel lang geleden.. maar helaas heb ik te weinig verstand om t zelf op te lossen, heb al veel geprutst met de carburateur; gasnaald in diverse posities, schoonmaken, pakkingen vervangen, schroeven afgesteld etc... wil helaas alleen niet echt lukken vandaar dat ik hoop dat iemand met een keer kan helpen...
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Het is handig als je je profiel wat verder invult, dan kan iemand aanbieden te helpen als ie in je buurt woont.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Goed idee!
utrecht-stad it is...
utrecht-stad it is...
Je geeft het wel erg snel op en je bent wel erg overtuigd van je eigen onkunde. Alles is zelf op te lossen. Er zit ontzettend veel kennis hier, het is erg prettig sleutelen aan Honda'tjes (uitgezonderd chalies) en je kunt bijna niks écht onherstelbaar beschadigen, dus je moet het gewoon zelf doen. Het is alleen belangrijk dat je niet zomaar wat in het wildeweg gaat aanpassen (helaas klinkt "veel geprutst met de carburateur; gasnaald in diverse posities, schoonmaken, pakkingen vervangen, schroeven afgesteld" daar nogal naar in mijn oren..
). Vraag hier duidelijk wat je probleem is en omschrijf duidelijk wat de symptomen zijn. Je kunt een fatsoenlijke Nederlandse zin typen, dus ik weet zeker dat het dan helemaal goed komt. Bovendien ben je werkloos en heb je daarom tijd genoeg.