Over kwaliteit kunnen we kort zijn, er komt veel bagger uit China, maar ook hoge kwaliteit , bijvoorbeeld iphones worden daar ook gemaakt , en die zijn best goed ( geen discussie hier over starten graag) , zoals ook groot deel van de computeronderdelen, en machines van bagger tot hoge precisie .
Met andere woorden, je mag niet elk chinees bedrijf over een kam scheren.
Waar deze Cub replica onder valt weten we nog niet , vooralsnog lijken de bezitters er tevreden over te zijn, en dat is ook de enige manier om er achter te komen of het goed spul is of niet
Waar ik me aan stoor is het puberaal gedrag van sommigen als iemand trots komt vertellen dat ie blij is met zijn Cub replica.
En als je er wat van zegt wordt jou bericht gewist , met de mededeling dat je niet op de man mag spelen en dat je op je taalgebruik moet letten ( is inmiddels weg), terwijl de buiten proporties gemaakte opmerkingen gewoon blijven staan.
Het gaat intussen al lang niet meer over de Cub replica, maar over met 2 maten meten door een moderater ( zal me niet in dank worden afgenomen, maar ik wil het maar gezegd hebben.)
Overigens , ik heb hier 2 splinternieuwe SKF hoekcontact lagers liggen die rot uit de verpakking kwamen, het komt dus ook hier voor helaas
Overigens nog wat anders, toen ik nog jong was , werd er exact hetzelfde gezegd over alles wat er uit Japan kwam, dat was allemaal rotzooi en speelgoed