Mijn 2 wielers
-
CB50dude
- 4T-MSB addict
- Bezit: Kawasaki GPX 600 R
Geen brommert meer :( - Locatie: Eemnes
Re: Mijn CD50
Ga sowieso de voorvork samen met iemand uit elkaar halen en kijken wat er te redden valt.
Honda CoolDriver50
-
CB50dude
- 4T-MSB addict
Het T stuk de binnenpoten, kroonplaat en de bevestiging voor het stuur zijn allemaal verbogen.
Dat wordt dus tijd voor een nieuwe voorvork.
Dat wordt dus tijd voor een nieuwe voorvork.
Honda CoolDriver50
ik heb nog wel een t-stuk voor je 
-
Edo
- slagschroevendraaier elite
- Bezit: Honda Chaly, GB500
Men mag in het verkeer op een aantal momenten rechts inhalen;
1 op een rotonde
2 naast een geblokte markering
3 wanneer iemand voorsorteert voor linksaf
Het probleem zit hem nu in het aantonen dat zij voorsorteerde voor linksaf. Ze remde, oké. Ze week uit naar links, oké.
Maar ze zette dus niet haar knipperlichten aan voor linksaf. Ik ken het kruispunt niet, en dus ook de situatie niet. Maar tenzij ze het idee had dat ze in een vrachtauto reed (het blijft een vrouw natuurlijk) was er waarschijnlijk geen noodzakelijkheid om een ruime bocht in te sturen zoals iemand met een vrachtauto/aanhanger dat zou moeten doen.
Heb je Google Streetview locatie waar het gebeurde?
1 op een rotonde
2 naast een geblokte markering
3 wanneer iemand voorsorteert voor linksaf
Het probleem zit hem nu in het aantonen dat zij voorsorteerde voor linksaf. Ze remde, oké. Ze week uit naar links, oké.
Maar ze zette dus niet haar knipperlichten aan voor linksaf. Ik ken het kruispunt niet, en dus ook de situatie niet. Maar tenzij ze het idee had dat ze in een vrachtauto reed (het blijft een vrouw natuurlijk) was er waarschijnlijk geen noodzakelijkheid om een ruime bocht in te sturen zoals iemand met een vrachtauto/aanhanger dat zou moeten doen.
Heb je Google Streetview locatie waar het gebeurde?
Hoop onderdelen : http://link.marktplaats.nl/443974891 hoogste bod € 300,=
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

-
koen 50
- 4T-MSB addict
- Bezit: een stoel
zijn beide poten krom?
want als er maar eentje krom is zoals bij mij de laatste keer, dan heb ik hier nog wel 1 losse goeie ss binnenpoot staan. je kan ze anders dacht ik alleen maar in paren van 2 kopen.
ik weet niet hoeveel een nieuwe set kost, maar voor iets minder dan de helft mag je dan die poot hebben.
want als er maar eentje krom is zoals bij mij de laatste keer, dan heb ik hier nog wel 1 losse goeie ss binnenpoot staan. je kan ze anders dacht ik alleen maar in paren van 2 kopen.
ik weet niet hoeveel een nieuwe set kost, maar voor iets minder dan de helft mag je dan die poot hebben.
jeuj!
-
CB50dude
- 4T-MSB addict
http://maps.google.com/maps?f=q&source= ... 1,,0,20.14Edo schreef: Heb je Google Streetview locatie waar het gebeurde?
Hier gebeurde het allemaal.
I moest dus over dat gras en op het voet/fietspad om de auto net achter haar zat niet op zen achterkant te raken.
Vanaf dat moment stond ik vol in de ankers, maar het mocht niet baten want +/- 7 meter knalde ik tegen haar aan.
En koen volgens mij zijn ze allebei krom want mijn voorwiel staat nu ook heel dicht op het blok als het voorwiel in veert.
Laatst gewijzigd door CB50dude op 25 apr 2011 22:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Honda CoolDriver50
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Je voorwiel hoort niet in te veren en het hoort zeker geen invloed op de stand van je achterwiel te hebben.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
CB50dude
- 4T-MSB addict
Sorry ik typte achterwiel I.P.V. voorwiel ik weet niet waarom maar dat doe ik de laatste tijd veel.NIX schreef:Je voorwiel hoort niet in te veren en het hoort zeker geen invloed op de stand van je achterwiel te hebben.
Ik bedoel dus dat wanneer ik mijn voorvork in veer dat het voorwiel heel dicht op de kop komt te staan.
Honda CoolDriver50
-
schwantz34
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda SS50, Honda CB72 "61, Aprilia RSV 1000R
inveren gaat ook veel te makkelijk.
1x niezen en hij veert al volledig in zegmaar..
1x niezen en hij veert al volledig in zegmaar..
-
ciebie
- 4T-MSB zombie
- Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
Balen man, maar gelukkig ben jij er redelijk vanaf gekomen, materiaal is vervangbaar!
maar, het gaat er waarschijnlijk om wanneer zij richting heeft aangegeven, als ze eerst links voorsorteert en tot stilstand komt en de indruk wekt dat ze daar stopt dan sta jij in je gelijk!
heeft ze voordat ze stilstond haar knipperlicht aan gedaan dan ga je het niet winnen denk ik..
maar, altijd aanvechten en heel duidelijk uitleggen hoe het ging (in jou voordeel natuurlijk)
maar, het gaat er waarschijnlijk om wanneer zij richting heeft aangegeven, als ze eerst links voorsorteert en tot stilstand komt en de indruk wekt dat ze daar stopt dan sta jij in je gelijk!
heeft ze voordat ze stilstond haar knipperlicht aan gedaan dan ga je het niet winnen denk ik..
maar, altijd aanvechten en heel duidelijk uitleggen hoe het ging (in jou voordeel natuurlijk)
-
CB50dude
- 4T-MSB addict
Ik heb de verzekering weer gebeld ze alles uitgelegd.
Ze denken dat ik wel eens mijn gelijk zou kunnen krijgen alleen als ik egt alles af zou wachten zijn we minstens 2 maanden verder.
Als de expert het schaderapport heeft gemaakt mag ik hem gewoon weer me naar huis nemen en de schade zelf herstellen.
Ik krijg dan gewoon het bedrag wat de expert heeft opgeschreven volledig uitgekeerd dus dan maakt het niet uit of ik het zelf maak of niet.
En ik laat de brom sowieso niet bij rovaza staan omdat mocht ik ineens wel schuld hebben aan het ongeluk.
Dan mag in alles wat hun doen plus de uur kosten zelf gaan betalen en dat zal dan vast een duur grapje zijn.
Plus als ik dan toch het vergoed krijg waarom zo lang wachten op al dat gezeur?
En als ik weet wat te vervangen lukt me dat zonder rovaza ook wel als ik de onderdelen maar heb.
Of heb ik dit nou heel fout?
Ze denken dat ik wel eens mijn gelijk zou kunnen krijgen alleen als ik egt alles af zou wachten zijn we minstens 2 maanden verder.
Als de expert het schaderapport heeft gemaakt mag ik hem gewoon weer me naar huis nemen en de schade zelf herstellen.
Ik krijg dan gewoon het bedrag wat de expert heeft opgeschreven volledig uitgekeerd dus dan maakt het niet uit of ik het zelf maak of niet.
En ik laat de brom sowieso niet bij rovaza staan omdat mocht ik ineens wel schuld hebben aan het ongeluk.
Dan mag in alles wat hun doen plus de uur kosten zelf gaan betalen en dat zal dan vast een duur grapje zijn.
Plus als ik dan toch het vergoed krijg waarom zo lang wachten op al dat gezeur?
En als ik weet wat te vervangen lukt me dat zonder rovaza ook wel als ik de onderdelen maar heb.
Of heb ik dit nou heel fout?
Honda CoolDriver50
-
four_stroker
- 4T-MSB addict
Als de mevrouw aansprakelijk wordt gesteld, wordt alles voor je vervangen met nieuwe onderdelen inclusief uren. Ik zou even wachten als je zonder kan..
-
CB50dude
- 4T-MSB addict
In het weekend is de brommer mijn vervoer ik heb geen auto of wat dan ook en ook geen 2e brommer.four_stroker schreef:Als de mevrouw aansprakelijk wordt gesteld, wordt alles voor je vervangen met nieuwe onderdelen inclusief uren. Ik zou even wachten als je zonder kan..
Ik heb er maar 1 en dat is deze het is gewoon irritant dat het zo lang moet duren.
Ik zat dan minstens 2 maanden zonder vervoer in het weekend en ze zeggen dat ik met 2 maanden nog geluk heb.
Laatst gewijzigd door CB50dude op 26 apr 2011 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Honda CoolDriver50