Zo zag hij eruit;

Na wat poetswerk zag hij er zo uit:

De lak is helaas beschadigd dus ik ga hem laten herspuiten.
Even een foto van enkele extra onderdeeltjes die ik erbij heb gekregen

Het reeds gemonteerde onderblok onder het zwarte frame zal voorlopig onder de rode komen,tot het originele cd50 blok weer in elkaar zit.Eveneens heb ik bij de onderdelen een ss50ze 5-bak blok gehad(ook uit elkaar)

Dingen te doen:
-C50 blok ineen zetten en laten draaien
-benodigde frameonderdelen bestellen
-laten herspuiten
-voorvork reviseren
-elektra in orde zetten
-cd50 blok ineen zetten
-chroom laten herchromen
-opnieuw spaken
...
20-01-07
Vermits mijn achterschokdempertjes er iet zo best meer uitzagen(chroom weggeroest,plastic kapje gesmolten door uitlaat wss,...) ging ik nieuwe stukken ervoor kopen,maar ik kwam een advertentie tegen van iemand die ze verkocht in perfecte staat en het heeft me minder gekost dan de chroom en plastic stukken nieuw.
Heb al even 1 ervan uiteen gehaald om het kapje te schuren(het zijn metalen kapjes nu)

Ook even de honda logo's uit de chroom tankschilden gereinigd

29-01-'07
Bestelling CMS toegekomen.
Paar foto's:

extreem duur kapje

Stuurtje weer ineen gezet

Enkele stukjes

Koplamp
11-02-2007
Nu ik mijn camera terug heb zet ik hier even mijn nieuwste onderdeeltjes neer
Ori luchtfilter

En mijn c-50blok ineen gezet,nu nog met semi,maar zodra ik een nieuwe handkoppelingscarter heb gevonden wordt het een handkoppeling

Ook zijn gisteren mijn stukjes naar de spuiter gebracht
13-03-2007
BIJNA AF
Kleur: ori Scarlet Red
Gisteren de stukjes weer bij Stijn gaan ophalen,en dik in orde voor die prijs :heil: Alleen nog een klein ongemakje en dat is dat er twee stukjes wss zijn achtergebleven in de spuitcabine maar dat is niet zo erg want die worden opgestuurd.
Zo even foto's genomen van de cd ineen gezet.De oplettende kijker ziet dat er enkele dingen niet kloppen
-zwarte voorremkabel(is omdat ik een grijze had besteld maar bleek die later zwart te zien)
-semi koppeling(wordt omgebouwd naar handkoppeling zodra blok draait en afgesteld is.)
-scarlet rode achterlichtbeugel(geen probleem,heb nog een zwarte liggen ook,maar deze staat nu ff mooier omdat het zwart beetje schilfert en nog moet herdaan worden)
-voorvorkbus ontbreekt(ligt nog bij Stijn
-Achterpinkerglaasjes ontbreken(zijn gebroken en nieuwe zijn onderweg)
-uitlaat is er niet(eveneens onderweg)

Voor de chroom stukken te herdoen heb ik reeds een afspraak bij mossu voor volgend jaar(geld vakantiejob) en spaken herdoen idem dito
Graag comments