Hoi allemaal,
Even een simpele vraag: Wie weet er nog een goede/fijne/niet te dure verzekering in Zuid Holland?
Ben er een tijdje uit geweest, maar heb nu weer even een singatje gekocht om in het voorjaar lekker mee rond te tuffen. Ik hoor het graag, want ik ben er zelf niet echt in thuis.
Palick
Verzekering
Re: Verzekering
Unigarant is volgens mij relatief goedkoop. Ik betaal als 20 jarige met 0 schadevrije jaren en geen eerste vervoer (auto, andere brommer) ongeveer 155 per jaar.
Stel je bent 30 met 10 schadevrije jaren, betaal je nog maar dik 50 per jaar.
Stel je bent 30 met 10 schadevrije jaren, betaal je nog maar dik 50 per jaar.
Honda SS50 125cc 49cc
hallo
kijk eens op de volgende link misschien wat voor jou http://www.guis.nl/
ik weet niet wat je voor 1 brommer daar betaald ik heb alleen maar oldtimers en heb daar een verzamel verzekering
ik betaal 60 euro per jaar en dan kan ik er maximaal 60 stuks opzetten op die ene verzekering en dat is heel echt waar als je er 60 hebt dan is het echt 1 euro per brommer per jaar
mvg
dirk
kijk eens op de volgende link misschien wat voor jou http://www.guis.nl/
ik weet niet wat je voor 1 brommer daar betaald ik heb alleen maar oldtimers en heb daar een verzamel verzekering
ik betaal 60 euro per jaar en dan kan ik er maximaal 60 stuks opzetten op die ene verzekering en dat is heel echt waar als je er 60 hebt dan is het echt 1 euro per brommer per jaar
mvg
dirk
-
Blootkonijn
- 4T-MSB regular
- Bezit: Honda CD50
Honda C50 - Locatie: Ommen
vrielink oltimer verzekeringen kost mij met polis kosten volgensmij 30 euro per jaar, heb dan wel een 2e voertuig de auto.

Matig uw kinderen, denk om mijn snelheid!
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Unive doet volgens mij geen singa's, die zien dat als minibikes. In elk geval geen motorsinga's.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
Edo
- slagschroevendraaier elite
- Bezit: Honda Chaly, GB500
Voor een bromfiets verzekering denk ik dat je bij de ANWB redelijk goed af bent.
Mensen suggereren vaak van alles; maar bromfietsverzekeringen worden niet heel vaak als "oldtimer" verzekert, en zowel; dan is er vaak een zogenaamd "eerste, dagelijks voertuig" nodig. Of eventueel moet je daar een bepaalde leeftijd voor hebben (21, 23, etc.).
Ik betaalde als 20 jarige, met 3 schade-vrije-jaren en dus NIET als oldtimer zo'n 76 euro p/j voor mijn bromfiets. Inmiddels is dat een motorfiets kenteken (en die kan bij de ANWB ZONDER eerste voertuig en ZONDER lidmaatschap maar WEL op oldtimerverzekering voor slechts 34 euro)
Mensen suggereren vaak van alles; maar bromfietsverzekeringen worden niet heel vaak als "oldtimer" verzekert, en zowel; dan is er vaak een zogenaamd "eerste, dagelijks voertuig" nodig. Of eventueel moet je daar een bepaalde leeftijd voor hebben (21, 23, etc.).
Ik betaalde als 20 jarige, met 3 schade-vrije-jaren en dus NIET als oldtimer zo'n 76 euro p/j voor mijn bromfiets. Inmiddels is dat een motorfiets kenteken (en die kan bij de ANWB ZONDER eerste voertuig en ZONDER lidmaatschap maar WEL op oldtimerverzekering voor slechts 34 euro)
-
jeroenhonda
- 4T-MSB regular
- Bezit: Chaly en monkey z50j1
Volgens mij doet de anwb niet aan een vorm met een auto als eerste voertuig. Bij het aanmaken van de polis werd me dat niet gevraagd op de site, ik heb er toen nog achteraan gebeld maar ze zeiden dat t slechts voor motoren was en niet voor bromfietsen. Maar goed t is wel een oldtimer, dus voor t zelfde geldt kun je dit als voer voor de prullenbak beschouwen 
Dank allen, is inmiddels geregeld.
mag dicht!
mag dicht!