Vriendelijkheid kost niets en als je in 2000 al aan het board deelnam, laat dan wat wijsheid zien, ook al wordt je niet door iedereen even aardig opgevangen. Voor de meesten ben je nieuw, maar je zet je mening neer als een niet te betwisten feit. We weten allemaal dat een 50cctje de 80 wel kan halen met de genoemde delen, maar weten ook allemaal dat het niet een echt rijdbare brommer oplevert met een piekerig karakter en met een beetje pech een dip tussen 3 en 4. Honda paste niet voor niets zelf een 5-bak toe op de met snelle nokjes uitgeruste 50cc-tjes, Dat was geen luxe maar noodzaak. Sneller rijden gaat echt stukken beter en relaxter met een 70cc en ori 50 nok of hooguit OT 70 nok. Er is al heel wat discussie geweest over te snelle nokken op een 50cctje. Dat weet je mogelijk niet, maar dat is juist reden om hier niet meteen zulke harde statements te doen. Technische kennis en ervaring wordt hier doorgaans zeer gewaardeerd, soms is het paarlen voor de zwijnen werpen. In elk geval is dat mijn ervaring.gt schreef:Dan toch niet
Ik durft te wedden dat ik met mijn 50cc meer uit mn brommer haal dan jij met je 72 of 85cc als je dat al voor onmogelijk aanziet![]()
Dan trek ik mn onderblok met kitaco outer rotor, kitaco koppeling op de bak, en takegawa 5bak wel ff uit de kast voor je![]()
Alleen nog ff een snelle 50 kit zien te cheffen (lees: in goede staat zijnde OT50 kop met racenok)
crybaby. Als je niet weet waar je t over hebt, reageer dan niet. En met jou velen die zeggen dat het niet haalbaar is.
Het is niet makkelijk haalbaar, maar erg moeillijk is het ook weer niet.
En Edo ram ik wel in elkaar als ik hem op de BB tegenkom.