Kleine vragen topic
Re: Kleine vragen topic
ik heb ze(universele bollen) op mijn achterlicht beugel vastgemaakt, dikke boor door de beugel en klaar.Snoertjes door de "goot" van het achterlicht.

RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

Oh die oplossing van jou Mano ziet er nog best wel goed uit, denk dat ik ook zoiets wel kan fixen!
Waar had je die oversized knippers vandaan? En wat heb je aan de voorkant gemonteerd?
Waar had je die oversized knippers vandaan? En wat heb je aan de voorkant gemonteerd?
Honda SS50 125cc 49cc
Voor zitten de zelfde bollen,bij leertouwer gehaald(maar ze zijn niet echt super)
gemonteerd op de kroonplaat, paste precies.
Er liggen al 4 andere klaar van een CB350 ook lekker groot, van marktplaats voor € 10,=
(moet alleen nog 1 glaasje, helaas gebroken tijdens transport)
gemonteerd op de kroonplaat, paste precies.
Er liggen al 4 andere klaar van een CB350 ook lekker groot, van marktplaats voor € 10,=

-
Thomgun
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda C50 K1
Honda Z50A K2 - Locatie: Hattem
M'n nieuwe monkey vandaag maar is getest, zonder kenteken!
Hij loopt lekker maar komt niet boven de 15km/u...
K'heb geen teller maar kon ik kon wel merken dat ik nog beter kon gaan fietsen... Stationair loopt ie goed, warm wil die ook niet
door rijden...
Waar kan dat aan liggen, zelf denk ik aan vuil in de carb.. Misschien andere ideeen of ervaringen???
K'heb geen teller maar kon ik kon wel merken dat ik nog beter kon gaan fietsen... Stationair loopt ie goed, warm wil die ook niet
door rijden...
Waar kan dat aan liggen, zelf denk ik aan vuil in de carb.. Misschien andere ideeen of ervaringen???
Laatst gewijzigd door Thomgun op 12 mar 2011 18:28, 2 keer totaal gewijzigd.
NIX schreef:Dit systeem werkt echt briljant.
warnouts schreef:Ik wil een nieuwe uitlaat want mijn uitlaat maakt veel te weinig lawaai.
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
verlichting aan en uit al geprobeerd. warm en choke eraf? naar de 2e versnelling geschakeld, teller in mijlen, loopt ie netjes stationair...
Iets meer info graag.
Iets meer info graag.
-
Thomgun
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda C50 K1
Honda Z50A K2 - Locatie: Hattem
Ik heb me nog nooit zo geschaamd, het was de chokenielspbr schreef:verlichting aan en uit al geprobeerd. warm en choke eraf? naar de 2e versnelling geschakeld, teller in mijlen, loopt ie netjes stationair...
Iets meer info graag.
NIX schreef:Dit systeem werkt echt briljant.
warnouts schreef:Ik wil een nieuwe uitlaat want mijn uitlaat maakt veel te weinig lawaai.
Kan iemand die foto's van die FAQ over kleppen inslijpen even maken? Kan ik dat controleren.
NIX schreef:Het is echt een nobudgetschijthuis. Vreselijk.
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Geen flauw idee, wijst naar een msn adres.
edit: als ik die faq lees moeten die plaatjes uit een werkplaatsmanual komen.
edit: als ik die faq lees moeten die plaatjes uit een werkplaatsmanual komen.
Daar wilde ik ze eerst ook plaatsen, maar omdat ik van die grote krengen heb zouden ze dan in de weg zitten als er iemand achterop zit.Eric schreef:Camiel schreef:Oh die oplossing van jou Mano ziet er nog best wel goed uit, denk dat ik ook zoiets wel kan fixen!
hier een plaatje van mijn oplossing. Je moet alleen wel goed kijken waar hij nou zit.
http://i44.tinypic.com/2dujbcz.jpg
Schopt je passagier met op/afstappen steeds tegen je knippers.

Heb in ieder geval e.e.a. besteld via eBay en Rovaza dus binnenkort kan ik ze er denk ik op gaan klussen!
Ik zal nog even kijken wat de beste manier is, en hoe ze het beste zichtbaar zijn
Zag net trouwens dat de 'oren' van mn kroonplaat kromgebogen zijn door vorige eigenaars, was me nog niet eerder opgevallen. Dus tzt maar ns uit elkaar schroeven en kijken of ik t weer recht krijg
Ik zal nog even kijken wat de beste manier is, en hoe ze het beste zichtbaar zijn
Zag net trouwens dat de 'oren' van mn kroonplaat kromgebogen zijn door vorige eigenaars, was me nog niet eerder opgevallen. Dus tzt maar ns uit elkaar schroeven en kijken of ik t weer recht krijg
Honda SS50 125cc 49cc
Weet iemand wanneer de nieuwste magazines verstuurd zijn?
Heb er nog geen ontvangen, en als ik het goed heb zit daar ook een nieuw lidmaatschapspasje bij?
Heb er nog geen ontvangen, en als ik het goed heb zit daar ook een nieuw lidmaatschapspasje bij?
NIX schreef:Het is echt een nobudgetschijthuis. Vreselijk.