Zit een mechanische schijfrem in en ga ik waarschijnlijk nog wisselen voor een trommeltje;
En hier hoe hij was toen ik hem kocht;

En zo ziet hij er nu uit voor test met lage blaaspijp;
Nog een pica van mien daxie vermomd als ct70;

XL50deSeauje schreef:Wat een leuk initiatief! Daar ga ik zeker geen lid van worden!
Want origineel is niet mooi?Lemsss schreef:Leuke speeltjes!
Alleen jammer van die spatborden bij je SS..
Ik vind de kleur samenstelling niet leuk.. De ene chrome en de ander grijs.four_stroker schreef:Want origineel is niet mooi?Lemsss schreef:Leuke speeltjes!
Alleen jammer van die spatborden bij je SS..
XL50deSeauje schreef:Wat een leuk initiatief! Daar ga ik zeker geen lid van worden!
Het is een spatbord voor schijfrem dus ss50zb of cb50 ot met mechanische schijfrem; de montage is aan de linker kant anders; hier zit de bevestiging van de remklauw in de weg dus zitten daar de montage gaten op een compleet andere plekMathijs0001 schreef:Dat chrome voorspatbord wat je er nu op hebt zitten is toch gewoon van een ss50 (z) ?
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
die tape zat om de schroefdraad zodat daar geen poedercoat zou komen, helaas zat de tape te hoog dus een gedeelte blank zeg maar...((&&%^*(...sleep of te mind...tape is inmiddels verwijderd en vervangen door lak in juiste kleur gelukkig..niek is ik schreef:Blijven erg leuke fietsjes Gouke...
Persoonlijk vind ik die schijfrem met bussen vork juist erg tof, niet helemaal origineel... Maar toch origineel zeg maar...
En wat is er aan de hand bij de voorvork van de dax? die heeft, daar rood tape? rond de vorkrubbers zegmaar?
Achterlichtje is erg mooi, maar lijkt me ook eng kwetsbaar![]()
Rijd je er trouwens in Tjechie mee rond?