En gemaakt in chinaThomgun schreef:Ja, apple is amerikaans... Maar toch is al die elektronica troep er eerder in japan dan in europa...ml03zl schreef:Denkend aan de iPad vraag ik me af welk chinees/japanse bedrijf die dingen ook al weer maakt....Thomgun schreef:Voor zo ver ik weet zit er geen cdi op... Maar met alles wat uit china/japan komt duurt toch een poos voordat het hier is (denk aan ipad enz.). Toen was dat nog veel erger...nitelife schreef:tering. die jappen reden dus al 10jaar met zulke frames / blokken rond voordat ze wereldwijd over gingen op levering. je gaat me toch niet vertellen dat zo'n 71 fiets ook al cdi had he?
C50 + Z50Ak2 UPDATE PG. 3
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Re: Mijn c50
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
nitelife schreef:tering. die jappen reden dus al 10jaar met zulke frames / blokken rond voordat ze wereldwijd over gingen op levering. je gaat me toch niet vertellen dat zo'n 71 fiets ook al cdi had he?
82 hadden de eerste tt-ceetjes al cdi ontsteking, terwijl de 1990 monkey(uit me hoofd) godverdomme nog steeds contactpunten had.
dat zo'n paspoort frame er al in 71 was, is voor mij ook nieuw
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
-
Thomgun
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda C50 K1
Honda Z50A K2 - Locatie: Hattem
En ik maar denken dat het niet klopte en dat ie was omgekat...niek is ik schreef:nitelife schreef:tering. die jappen reden dus al 10jaar met zulke frames / blokken rond voordat ze wereldwijd over gingen op levering. je gaat me toch niet vertellen dat zo'n 71 fiets ook al cdi had he?
82 hadden de eerste tt-ceetjes al cdi ontsteking, terwijl de 1990 monkey(uit me hoofd) godverdomme nog steeds contactpunten had.
NIX schreef:Dit systeem werkt echt briljant.
warnouts schreef:Ik wil een nieuwe uitlaat want mijn uitlaat maakt veel te weinig lawaai.
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Passport cee's hebben altijd punten.niek is ik schreef:nitelife schreef:tering. die jappen reden dus al 10jaar met zulke frames / blokken rond voordat ze wereldwijd over gingen op levering. je gaat me toch niet vertellen dat zo'n 71 fiets ook al cdi had he?
Ga heen en vereenvoudig u!
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
niettus, gaat gelijk bewijs zoeken anders slacht je mij
http://www.cmsnl.com/honda-c70-passport ... partslist/
toevallig ook nog een 82er...
voor 82 ben ik nog geen cdi op onze brommerts tegengekomen...
http://www.cmsnl.com/honda-c70-passport ... partslist/
toevallig ook nog een 82er...
voor 82 ben ik nog geen cdi op onze brommerts tegengekomen...
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Ok, je hebt gelijk dus.. Die met die vleugels (ik dacht dat alle passports dat hebben) ben ik nog nooit tegengekomen met cdi, dus vandaar.
Ga heen en vereenvoudig u!
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
ebay vergoot je wereld!
die passport blokken(de 70cc versie) komen vaak op ebay.com voorbij, met heel erg weinig kilometers voor heel erg leuk geld.(meestal wel de 6v versie, de 12v versie heb ik alleen nog maar voor veel geld gezien)
Die komplete dingen komen ook vaak genoeg voorbij met bijna geen km's trouwens...
die passport blokken(de 70cc versie) komen vaak op ebay.com voorbij, met heel erg weinig kilometers voor heel erg leuk geld.(meestal wel de 6v versie, de 12v versie heb ik alleen nog maar voor veel geld gezien)
Die komplete dingen komen ook vaak genoeg voorbij met bijna geen km's trouwens...
-
Thomgun
- 4T-MSB addict
Jurrien schreef:hondanurts! hondanurts! hondanurts!
warnouts schreef:Ik wil een nieuwe uitlaat want mijn uitlaat maakt veel te weinig lawaai.
-
Thomgun
- 4T-MSB addict
Nieuwe aanwinst:

Er moet nog het een en ander gebeuren met het elektrische-systeem zoals nieuwe kabelboom enz. Dan is ie ongeveer klaar om te keuren...

Er moet nog het een en ander gebeuren met het elektrische-systeem zoals nieuwe kabelboom enz. Dan is ie ongeveer klaar om te keuren...
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
Re: C50 + Z50Ak2 UPDATE PG. 3
leuk atje!
tankje heeft niet voldoende wit?/lak niet origineel?
-
Thomgun
- 4T-MSB addict
Re: C50 + Z50Ak2 UPDATE PG. 3
k'denk dat ie een keer is overgespoten...niek is ik schreef:leuk atje!
-
Gewoon Tania
- 4T-MSB addict
dat komt vast omdat het daar ook eerder oud en nieuw isThomgun schreef:Ja, apple is amerikaans... Maar toch is al die elektronica troep er eerder in japan dan in europa...ml03zl schreef:Denkend aan de iPad vraag ik me af welk chinees/japanse bedrijf die dingen ook al weer maakt....Thomgun schreef:Voor zo ver ik weet zit er geen cdi op... Maar met alles wat uit china/japan komt duurt toch een poos voordat het hier is (denk aan ipad enz.). Toen was dat nog veel erger...nitelife schreef:tering. die jappen reden dus al 10jaar met zulke frames / blokken rond voordat ze wereldwijd over gingen op levering. je gaat me toch niet vertellen dat zo'n 71 fiets ook al cdi had he?