up to date !
Re: up to date !
Ik hoop dat je "project de sl70 van de boswachter aan de praat helpen" kiest. Anders zou ik gaan voor "project bospoepen" of "project op je luie gat zitten" of "project las vegas bekijken" ofzo.
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Niek als treehugger, moet niet gekker worden 
haha!
Maar ik vind het wel goed dat hij zich inzet voor dat soort dingen
Maar ik vind het wel goed dat hij zich inzet voor dat soort dingen
XL50deSeauje schreef:Wat een leuk initiatief! Daar ga ik zeker geen lid van worden!
-
Monkeymadness
- 4T-MSB zombie
- Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
he niek, welke planten ga je beschermen? die groene plantjes die tussen het mais staan?? 
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
-
Rocketmonkey
- Frequent 4T-MSB visitor
Niek, doe nog eens wat recente pix van de ZB, ben benieuwd!
Cheers, Ruben
Cheers, Ruben
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
daar lijkt het inderdaad wel op.
Ze zb. uhm heb ik denk ik geen recente foto van. Heb hem in de opslag gezet voor de komende maanden. hoe ie er nu bij staat. tja uhm. Alles wat wit gespoten moet worden is spuitklaar. Al het laswerk is voor elkaar(dus supertrap zit er op, reactie stang is af, schokbreker bevestiging in orde, rempot bevestiging, rempedaal voor rempomp enzovoorts) Enkel nog de originele stuurplaat doorsteekbaar maken.(had eerst een immi t-stuk en stuurplaat van een pbr gepakt om aan te passen, wilde origineel niet verpoepen. dat gedaan, maar dan had je nog een heel gezeik met bevestiging koplamp en teller en dergelijke) toen er achter gekomen dat een nieuwe zb stuurplaat ''maar'' 2 tientjes kost dus die gaat worden aangepast, zodat de clip-ons ook gemonteerd kunnen worden...
dat is het enige wat gedaan moet worden. Dan alles uit elkaar en spuiten. moet vrij snel gaan. Maar eerst de cee.
ow enne het vrijwilligers werk, daar is voor mij wijnig idealistisch aan. Het lijkt mij gewoon een hele mooie ervaring, en zoiets als vrijwilligers werk bied mooie
Ze zb. uhm heb ik denk ik geen recente foto van. Heb hem in de opslag gezet voor de komende maanden. hoe ie er nu bij staat. tja uhm. Alles wat wit gespoten moet worden is spuitklaar. Al het laswerk is voor elkaar(dus supertrap zit er op, reactie stang is af, schokbreker bevestiging in orde, rempot bevestiging, rempedaal voor rempomp enzovoorts) Enkel nog de originele stuurplaat doorsteekbaar maken.(had eerst een immi t-stuk en stuurplaat van een pbr gepakt om aan te passen, wilde origineel niet verpoepen. dat gedaan, maar dan had je nog een heel gezeik met bevestiging koplamp en teller en dergelijke) toen er achter gekomen dat een nieuwe zb stuurplaat ''maar'' 2 tientjes kost dus die gaat worden aangepast, zodat de clip-ons ook gemonteerd kunnen worden...
dat is het enige wat gedaan moet worden. Dan alles uit elkaar en spuiten. moet vrij snel gaan. Maar eerst de cee.
ow enne het vrijwilligers werk, daar is voor mij wijnig idealistisch aan. Het lijkt mij gewoon een hele mooie ervaring, en zoiets als vrijwilligers werk bied mooie
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
het is wel kans dat ik ''ontdekte plantages'' in de middel of nowhere moet vernietigenMonkeymadness schreef:he niek, welke planten ga je beschermen? die groene plantjes die tussen het mais staan??
dat kan dus ook voor komen. Dat je eerst een paar dagen heen loopt door de natuur, daar een dag bezig bent, en weer 2 dagen terug loopt door de natuur.
maar wat ik daadwerkelijk ga mee maken, dat moet ik nog maar zien. Heb in me onderschrift een site staan, daar kan ik dingen posten wat ik mee maak. OF ik dat ook daadwerkelijk doe(dus zin in heb, en ook de mogelijkheden voor heb, in de bush bush heb je geen internet) zal nog maar de vraag zijn.
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
ik zou net voor aan komst op het buch buch park een z50r kopen hoef je niet 2 dagen te lopen maar 3 uur te brommen 

zech dat nou niet straks hebben we hier nog en hippy lopenMonkeymadness schreef:he niek, welke planten ga je beschermen? die groene plantjes die tussen het mais staan??
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
Nou, uhm.... deze mag weg!
Zal van de week eens een update maken.
Van de cee heb ik geen actuele foto's.
Mijn 310 is het niet waard.
Mijn crossmonkey, uhm... die is zowiezo niks waard.
Mijn bergen met zooi, wel wat waard, maar niet foto waardig.
Mijn ZB! daar zal ik binnenkort een foto update van maken.
Nog wat spul zwart maken en hij kan in elkaar.
Dit topic mag dus weg.
Zal van de week eens een update maken.
Van de cee heb ik geen actuele foto's.
Mijn 310 is het niet waard.
Mijn crossmonkey, uhm... die is zowiezo niks waard.
Mijn bergen met zooi, wel wat waard, maar niet foto waardig.
Mijn ZB! daar zal ik binnenkort een foto update van maken.
Nog wat spul zwart maken en hij kan in elkaar.
Dit topic mag dus weg.
foto's van cros apen, c3x10,= en bergen met onderdelen die niet foto waardig zouden zijn ,zijn juist leuk 
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
niek is ik schreef:Nou, uhm.... deze mag weg!
Dit topic mag dus weg.