Een vriendin van mij heeft een honda c50 gekocht...
Nu zit er een lampje op het dash.
Waar is dit lampje voor ?

het lampje rechts naast 60 kmh.
bvd,mijn dank is groot
grtzz Faukje\

Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
niek is ik schreef:high beam, oftewijl, rijd je harder als 45, gaat ie branden...
japans..
Ik heb dat toen(2004) ooit eens opgezocht en een mail correspondentie gehad met iemand van de nl ambasade in Tokyo wat nou de maxium snelheid voor brommers was in Japan. Het kwam er op neer dat dat 37Km per uur was, en dat was dus ook precies wanneer dat rode lampje ging branden.butt head schreef:niek is ik schreef:high beam, oftewijl, rijd je harder als 45, gaat ie branden...
japans..
niek mag ik je even corrigeren. high beam is ook wel vertaald groot licht
dat over het rode lampje dat gaat knipperen dat klopt wel zoon beetje. allen als het goed is gaat hij bij 30 knipperen. in japan zouden ze strenger zijn kwa wetgeving. dat is mij destijds verteld. toen mijn pa zijn jap nt c50 had daar ging jij bij 30 knipperen
Dan houden de cijfertjes op de teller zeker ook bij 180 op? (de naald kan gewoon verder)Eric schreef:edho schreef:Honda heeft het ook op motoren voor de japanse markt gemaakt. De CX400 (in nl was dat de CX500) heeft een lampje dat bij 80 km\u gaat branden.
Heeft de gsxr van Cok ook. Schrok me kapot toen die ging branden want ik dacht dat de olie op was
Ik neem aan dat jij het neutraallampje bedoeld?V!n schreef:Vet, nog nooit gezien.
Mijn lampie was eerst voor als ie in zn vrij stond, nu wanneer de verlichting aan is.