Maar ik vroeg me ook af of die dellorto sproeiers in een keihin passen (de kleine M5, niet de grote M6), dat lees ik op verschillende sites: die zijn veel meer te vinden op i'net en de winkel.
Kleine vragen topic
Re: Kleine vragen topic
Nou ja ik ben een week of 2 terug heel Tilburg doorgereden op zoek naar sproeiers; nergens. Dus naar enige brommerboer kan ik helaas ook niet 
Maar ik vroeg me ook af of die dellorto sproeiers in een keihin passen (de kleine M5, niet de grote M6), dat lees ik op verschillende sites: die zijn veel meer te vinden op i'net en de winkel.
Honda SS50 125cc 49cc
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Ik heb in het verleden nog wel een een nieuw type Bing sproeier gebruikt voor mijn SS carb.butt head schreef:er zijn inderdaad 2 verschillende maten keihin sproeiers.Jurrien schreef:Volgens mij zijn er 2 soorten sproeiers, groot en klein. Maar dat weet ik niet zeker, is al enige tijd geleden dat ik daarmee heb geprutst.Camiel schreef:Wat zijn de precieze maten van keihin sproeiers?
Kreeg vandaag m'n pakje van Johannes binnen, maar de sproeier Die erin zat (schroefdraad) is 3mm doorsnee, wel even lang als degene die ik in mijn nieuwe immi keihin en in mijn oude ori keihin heb zitten maar die zijn beide 5mm doorsnee, schroefdraad is 5mm lang en de kop is 7mm doorsnee, en die ik gekregen heb is dus 3mm doorsnee, kop 5mm en 5mm lang.
Heb ik dan de verkeerde besteld of zat ik wel goed?
bij onze locaale brommer boer ga en naar sproeiers vraag.
als ik sproeiers moet hebben en naar keihin vraag krijg ik de grote sproeiers. die komen volgens mij uit de mb/mt achtige dingen.
als ik naar kymco sniper sproeiers vraag krijg ik de kleine keihin sproeiers. de kleine sproeiers zitten volgens mij vaak ik scooters
de bing sproeiers passen niet voor al je die krijgt
als je naar een brommer boer bij jou in de buurt gaat kan je denk ik wel de sproeiers om ruilen voor de sproeiers die je moet hebben.
99% van de brommer boeren doen dat sproeiers om wisselen. ze moeten er wel net uit zien
Ga heen en vereenvoudig u!
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
De spoeierbuizen voor zowel grote als kleine sproeiers passen gewoon in een SS carb. Meestal zaten de grote sproeiers in carbs met schuine flens en de kleintjes in rechte K3 carbs en alle NT carbs. Maar afhankelijk van de buis, passen beide types sproeier.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Nou, dit is t probleem dus;
'
Links werkt wel, de dikke,,
rechts, de dunne, past dus bij lange na niet, en dat is degene die ik had gekregen.
'Links werkt wel, de dikke,,
rechts, de dunne, past dus bij lange na niet, en dat is degene die ik had gekregen.
Honda SS50 125cc 49cc
-
Lejon
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Honda ss50zk3 "78 "Black Betty" - Op de eeuwige jachtvelden
Skyteam Dax "05 "Lisa" - Geruild
Honda CD50H "Lola" - Geruild
Honda ss50m "75 "Elianne" - Geruild
Honda st50g "72 - Verkocht
Jincheng J1 "98 - Nu in bezit - Locatie: Leimuiden
Dan heb je dus een kleine sproeierhouder nodig, die buis waar je hem indraait
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle"
wie importeerd in alleemaal skyteam?
Loef? Leertouwer? Johannes?
Ben op zoek wie mijn immigorilla heeft geimporteerd
loef iig niet, die heb ik al contacted.
Loris
Loris
4stroke all star stunt team
-
Brommert
- 4T-MSB addict
- Bezit: OT C90 (Daytona 150)
Moto Guzzi V7 - Locatie: Tilburg
Bij Piet van iersel (Enschotse straat) heb ik wel eens Keihin sproeiers gehaald, ben je daar al geweest? Verder zou je misschien die brommer boer op de Gasthuisring nog kunnen proberen, of ben je daar ook al geweest?Camiel schreef:Nou ja ik ben een week of 2 terug heel Tilburg doorgereden op zoek naar sproeiers; nergens.
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

-
Netlus c50
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: '83 Honda C90
'87 Honda Spacy 125 - Locatie: Veghel
Mijn c50 3bak semi schakelt precies andersom vergeleken met het schakelplaatje.
Is dit normaal?
Is dit normaal?
-
Netlus c50
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: '83 Honda C90
'87 Honda Spacy 125 - Locatie: Veghel
Is dat een grapje?
Op het plaatje staat NL en dan nog wat. In het framenummer niet. Alleen de blauwe kleur is volgens mij niet nederlands.
Is wel de ori paint...
Op het plaatje staat NL en dan nog wat. In het framenummer niet. Alleen de blauwe kleur is volgens mij niet nederlands.
Is wel de ori paint...
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Skyteam komt via meerdere importeurs op de markt, maar voor ''ons'' is dat hoogst waarschijnlijk Loef.loris schreef:wie importeerd in alleemaal skyteam?
Loris
Ga heen en vereenvoudig u!
voor motorkeuring, heb ik een coc nodig van de importeur,roow schreef:Waarom zou je zoiets willen weten?
volgens het rdw, heb loef gemaild, maar de mijne komt niet bij hun vandaan
4stroke all star stunt team
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
doe moeilijk. koop gewoon een frame met motor kenteken of koop een motor en bouw je zooi er op over
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Vraag gewoon alle toko's, dus ook staxter of nedstore, Daxdodo, Leertouwer, die lui in Haarlem, Gewoon allemaal navragen.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.