NIX schreef: De pen of pennen waar de klauw op hangt mag je met gewoon vet doen, he?
Nee, daar doen we kopervet op. Blijft lang zitten en gaat niet lopen als het heet word. Je wilt vast geen vet op je remmen hebben, toch?
NIX schreef: De pen of pennen waar de klauw op hangt mag je met gewoon vet doen, he?
Oei. Ik heb geen locktite. Wat gebeurt er als ik geen locktite gebruik? Ik draai ze wel op het juiste moment aan, volgens het boekje. Krijg ik nu straf?carel schreef:Ook daar komt remstof in, invetten met kopervet. Alles wat beweegt of om de zoveel tijd los moet, invetten. Behalve dan de bouten waar de klouwen mee vast gezet zijn. Daar gebruik je geen kopervet maar moet je locktite gebruiken.
B keur nummer kun je sowieso los kopen, toch?chaly-dude schreef:Twee korte vraagjes:
1. Als ik een SS50 koop en dat ding heeft geen B keur nummer, hoe kan ie dan op motorkenteken?
2. Als ik een SS50 koop en dat ding heeft wel een B keur nummer, is deze dan makkelijker op motorkenteken te krijgen dan zonder B keur?
NIX schreef:Het is echt een nobudgetschijthuis. Vreselijk.
Nou, de prijzen anders welZe zijn niet achterlijk bij de RDW
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

Jurrien schreef:Oei. Ik heb geen locktite. Wat gebeurt er als ik geen locktite gebruik? Ik draai ze wel op het juiste moment aan, volgens het boekje. Krijg ik nu straf?carel schreef:Ook daar komt remstof in, invetten met kopervet. Alles wat beweegt of om de zoveel tijd los moet, invetten. Behalve dan de bouten waar de klouwen mee vast gezet zijn. Daar gebruik je geen kopervet maar moet je locktite gebruiken.
Direct? Of heb ik nog wel een paar weekjes denk je?nielspbr schreef:een 12V accu, anders blijven je lampjes alsnog springen.