weet je het zeker?NIX schreef:Nee hoor, als ie nog wat knapper wordt wil ik verkereing met hem.

weet je het zeker?NIX schreef:Nee hoor, als ie nog wat knapper wordt wil ik verkereing met hem.

Naar Velp.. Naar Marthe? Misschien zie ik je dan nog eens langsfietsen.bart beekhuizen schreef:bij Fietsen, daar van ik bij af, en ook geen bier drinken...dikke kilo'sniek is ik schreef:waarbij val je af Bart?
huissen --> velp-zuid...
en het levert ook nog eens gratis conditie op.

NIX schreef:Dit systeem werkt echt briljant.
warnouts schreef:Ik wil een nieuwe uitlaat want mijn uitlaat maakt veel te weinig lawaai.
nee, hij mag daar bij de baas in de auto stappenJurrien schreef:Naar Velp.. Naar Marthe? Misschien zie ik je dan nog eens langsfietsen.bart beekhuizen schreef:bij Fietsen, daar van ik bij af, en ook geen bier drinken...dikke kilo'sniek is ik schreef:waarbij val je af Bart?
huissen --> velp-zuid...
en het levert ook nog eens gratis conditie op.![]()
Moet je wel even een brommergeluid maken. Dan herken ik dat.
Nouja, eigenlijk zit ik toch de hele dag uit het raam te staren. Behalve morgen, want mijn 4 werkdagen van de week zitten er al weer op!
Zorgt alleen maar voor meer gewicht... Kom je later op je werk aan.Eric schreef:Geen "houd de spetters uit mijn smoel planken" en geen "laat mij zien waar ik in het donker trap" dingenJurrien schreef:Een Gazelle SPN-3. Yeah!Gewoon Tania schreef:oeh wat voor een is het geworden??? van izibike?Jurrien schreef:Een nieuwe fiets uit de fietsenwinkel
coert is naar het werk; ik ga zo roze verf kopen
Toch maar voor een fietsenwinkel uit de buurt gegaan, kost 50 euro meer maar dan heb je wel goede service en een aardige vent met veel verstand van zaken.
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
niek is ik schreef:Je moet wel nog even de remmen er af slopen...
En van die klik schoenen.
Zo'n pannekoek in je onderbroek broekje
wielren shirt
En stroomlijn helm