Klassieker kenteken

Hier kun je praten over je honda.
Plaats reactie
Brommert
4T-MSB addict
Bezit: OT C90 (Daytona 150)
Moto Guzzi V7

Klassieker kenteken

Bericht door Brommert »

Het OT C90 project begint een beetje vorm te krijgen, en ik ben druk bezig met het samen stellen van een blok en het verzamelen van verschillende onderdelen.

Nu zit er bij het frame al een NL motor kenteken, alleen met een gele plaat. De motor is net wat te jong om officieel een blauwe plaat te mogen voeren, maar ik vind zo'n klassiek blauwe veel mooier en wil er dus zo een.

Ik ben al bij verschillende platen boeren geweest maar niemand wil er een maken omdat ie te jong is, of omdat er al een GAIK stempel in het kenteken bewijs staat. Weet iemand waar ik wel zo'n plaat zonder gezeur kan laten maken, of kan ik die niet gewoon ergens online bestellen?

En ja, ik weet dat ik zo'n plaat niet mag voeren, maar ik vind de looks belangrijker als een eventuele kleine kans op een boete.
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

Afbeelding
carel
4T-MSB addict
Bezit: ss50
c320s

Re: Klassieker kenteken

Bericht door carel »

h2o op ss50

Met een aanlopende voorrem ga je niet minder hard op de rollerbank.
Brommert
4T-MSB addict
Moto Guzzi V7

Bericht door Brommert »

Hmmmm.... nee, hier kan ik helaas weinig mee. De motor is van halverwege 1978, dus een historisch kenteken ga ik toch nooit krijgen. Ik zoek gewoon een bedrijf wat zonder zeuren een blauwe plaat voor mij kan maken.
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

Afbeelding
Saik0
The 4T-MSB is my life!
Bezit: Mooi lulverhaal over 50 honda's die ik nooit gehad heb.

Bericht door Saik0 »

Probeer het hier eens: http://www.autotapijt.nl/pages/producten/kentekens.php
Gelezen dat meerdere mensen daar met succes hetzelfde geintje uitgehaald hebben, alleen krijg je geen stempel van de winkel omdat zij anders ook strafbaar bezig zijn ofzo?
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
john schreef: ↑03 mei 2019 11:59 zonder vering gaat je rug naar de tering.
Brommert
4T-MSB addict
Moto Guzzi V7

Bericht door Brommert »

Via het motor forum ben ik op de site van een bedrijf uit Purmerend terecht gekomen. Daar kon ik via de mail gewoon zonder gezeur een plaat bestellen, wel wat duurder dan de site die Saik0 had gepost, maar goed ik heb hem nu al besteld en betaald, en als het goed is is ie al via de post onderweg.

De plaat heeft volgens dat bedrijf het ingeslagen leeuwtje, maar geen ingeslagen volg nummer van de winkel, zodat de plaat niet terug te leiden is naar de winkel waar deze gemaakt is.
Laatst gewijzigd door Brommert op 29 dec 2010 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
john
4T-MSB zombie
Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50

Bericht door john »

misschien moet je niet zo specifiek posten welk bedrijf het is.. misschien wat paranoia maar je weet nooit..
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...
Brommert
4T-MSB addict
Moto Guzzi V7

Bericht door Brommert »

john schreef:misschien moet je niet zo specifiek posten welk bedrijf het is.. misschien wat paranoia maar je weet nooit..
Tja, ze adverteren zelf op hun eigen site dat je ook een plaat kunt laten maken als je niet aan de voorwaarden van een blauwe plaat voldoet, dus dat zal allemaal wel los lopen.

Maar toch de post maar even aangepast, als iemand de site wil weten moet ie mij maar even een PB sturen.

Afbeelding
Edo
slagschroevendraaier elite
Bezit: Honda Chaly, GB500

Bericht door Edo »

Volgens ben jij gewoon op zoek naar een letterplaat, die volgens mij gewoon gedrukt mogen worden. Je krijgt alleen geen typenummer/serienummer/weet ik veel wat voor nummer. Volgens mij bij elke Rijsbergen te doen; je hebt toch ook bedrijven die letterplaten slaan met "I LUV MOM" en andere kansloze teksten maar qua vorm/letters verdacht veel op een kentekenplaat lijken?
Brommert
4T-MSB addict
Moto Guzzi V7

Bericht door Brommert »

Ja, bij verschillende bedrijven boden ze mij ook van dat soort "novelty" platen aan, maar die zijn op het formaat van een auto kenteken plaat en hebben allerlei vage kleuren. Die zijn voor zover ik kon vinden niet op motorfiets formaat, en met de juiste kleur te krijgen.

Maar, ik heb een plaat gevonden en besteld, mooi oud blauw en met ingeslagen leeuwtje, dus ik ben blij.

Afbeelding
Plaats reactie