ik denk dat je ss nog gewoon best handelbaar is, ok iets minder als een ori ss, maar bedenk dan dat er mensen zijn die een dikke bmw r80 met volle kuip uit een schuurtje wurmen.(ik niet, ik heb de 40 al aangetikt voor ik de schuur uit ben...)v1nce76 schreef:Bedankt Nix... Tja, idd zal wl., niet mooier worden. Maar zolang het niet echt lelijk is en vooral goed werkt zou ik wel blij zijn. Ik bedoel dan heb ik een brommer die wat mooier is maar reken maar dat ik er niet bepaald mooi/als een debiel uit zie iedere keer als ik 5 min bezig ben met parkeer of wegrijden... Of misschien ligt dat niet aan de SS....
Kreidler Florret Tank op Honda...?
-
bart beekhuizen
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: c310, huisman bakbrommer, apollo bakbrommer,
- Contacteer:
Re: Kreidler Florret Tank op Honda...?

- fs1tom
- 4T-MSB addict
- Bezit: Bamimotorgorilla
- Contacteer:
Meer spek eten, een SSje (of elke andere normale brommer) til je zo aan het stuur ff op
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Dit is de oude van Niekje, die is niet zo licht gebouwd als een ori ss-jefs1tom schreef:Meer spek eten, een SSje (of elke andere normale brommer) til je zo aan het stuur ff op
Ik eet de laatste tijd best veel spek!!
Laatst nog een Whopper met bacon. Hij is idd behoorlijk zwaar gebouwd. Op zich ook wel mooi: goed en laag zwaartepunt maar niet handig voor sjouwen. Weet niet of een Ori SS vergelijkbaar is met Ceetje, maar een C die trok ik in vergelijking heeel veel makkelijker een kant op. Kijk ik kan de SS wel tillen, dat is het probleem niet. Maar ik word er niet zo vrolijk van iedere keer. Ik ga er nog even goed naar kijken en niets overhaast doen.