Niek's zelfbouw SS50 verkocht aan v1nce76 :)
-
chaly-dude
- chaly's angel
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Contacteer:
Re: Niek's zelfbouw SS50 verkocht aan v1nce76 :)
Niek heeft gewoon te weinig foto's van z'n machine gemaakt... we willen elk detail zien.
Ok ok! In eerste post zijn wat fotos, kreeg ze niet goed ingevoegd maar je kan ze toch bekijken. Zo en brand nu maar lost met:
"Pauperbak! Verpest, etc."
En ja ik weet dat mijn schijfremslot koord niet goed zit. Yep ik weet ook dat mijn ketting slap staat. Heb vandaag kettingspanners op maat gemaakt, de oude waren net iets te kort waardoor moertjes eraf flikkerden of de kettingspanning te hoog werd. Ik moet sowieso nog wel wat dingen er aan doen. Bijvoorbeeld een standaard, vind het toch bruut onhandig bij sleutelen en ook bij gewoon even ergens neer zetten. Ook wel een kleine spiegel en contactsleutel zou ik toch wel relaxed vinden. Etc.
"Pauperbak! Verpest, etc."
En ja ik weet dat mijn schijfremslot koord niet goed zit. Yep ik weet ook dat mijn ketting slap staat. Heb vandaag kettingspanners op maat gemaakt, de oude waren net iets te kort waardoor moertjes eraf flikkerden of de kettingspanning te hoog werd. Ik moet sowieso nog wel wat dingen er aan doen. Bijvoorbeeld een standaard, vind het toch bruut onhandig bij sleutelen en ook bij gewoon even ergens neer zetten. Ook wel een kleine spiegel en contactsleutel zou ik toch wel relaxed vinden. Etc.
Laatst gewijzigd door v1nce76 op 01 dec 2010 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
OK dan,...
Je zal wel zeiknat worden als je een plas pakt zonder spatjes,....
Oh,, maar wel lekker warm zitten zo Zadelverwarming
Je zal wel zeiknat worden als je een plas pakt zonder spatjes,....
Oh,, maar wel lekker warm zitten zo Zadelverwarming
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

-
chaly-dude
- chaly's angel
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Contacteer:
Heb je dat andere stalen zadel nog? die was wel wat sportiever dan deze.
En is je brommer wel goed ingevet tegen de pekel?
En is je brommer wel goed ingevet tegen de pekel?
Heb zadel nog. Wellicht ga ik die ooit verkopen als blijkt dat ik hem niet gebruikt. Zou wel goed zijn aangezien ik 'poor like Kenny ben' momenteel. 
Dat van die pekel is een goeie! Wat stel je voor? WD-40, kogellagervet? Iets anders? Frame is supergoed in de lak, wil ik graag zo houden.
Dat van die pekel is een goeie! Wat stel je voor? WD-40, kogellagervet? Iets anders? Frame is supergoed in de lak, wil ik graag zo houden.