wat is de beste band?
Re: wat is de beste band?
ook 120/70-12 dat is inderdaad ook de originele maat, maar dan voor de 2.75 velg en ik heb nu 3.5"
Ape 200 ccm
Civic EJ9 Silverstone ´98
Crx Vtec EE8 '91
Crx Vtec EE8 '91
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Heb je ook een grotere/dikkere maat binnenband gebruikt? Want die moet de schouders van de band naar buiten drukken.
(Op mijn baja heb ik momenteel een 3.50 band op een 3.25 velg zitten en die zit ook netjes op zijn plek met een 3.50/4.00 binnenband. Maar wel pas na het oppompen.)
(Op mijn baja heb ik momenteel een 3.50 band op een 3.25 velg zitten en die zit ook netjes op zijn plek met een 3.50/4.00 binnenband. Maar wel pas na het oppompen.)
ja daar zal je nog wel is gelijk in kunnen hebbennielspbr schreef:Heb je ook een grotere/dikkere maat binnenband gebruikt? Want die moet de schouders van de band naar buiten drukken.
Ape 200 ccm
Crx Vtec EE8 '91
Crx Vtec EE8 '91
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Binnenband moet niet zoveel uitmaken, die kan ongeveer 15 keer zo groot worden voordat hij knapt 
Ga heen en vereenvoudig u!
maar welke bandenmaat kan ik eingenlijk het beste voor een 3,5 velg gebruiken? deze dax heeft wel een mooie brede band. band zit dan weliswaar wel op een 4.0 g-craft velg maar staat verder niet bol. is een band van pirelli. zal met een 3.5 velg ook wel die kant op moeten gaan. heb hier een aantal pirelli banden gevonden
http://www.easyparts.nl/showarticles/0- ... SL-36.html

http://www.easyparts.nl/showarticles/0- ... SL-36.html

Ape 200 ccm
Crx Vtec EE8 '91
Crx Vtec EE8 '91
-
Dirk dax
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Bami Dax lowrider
Ik kan maar niet begrijpen dat je die band er niet omheen krijgt.
Ik zie dat je em te koop aan bied,
maar ik denk dat als je die band erom legt, en dan als een idioot oppompt, des noods bij een tankstation, dat ie zich echt wel goed om de velg ´zet´
Ik zie dat je em te koop aan bied,
maar ik denk dat als je die band erom legt, en dan als een idioot oppompt, des noods bij een tankstation, dat ie zich echt wel goed om de velg ´zet´
Eric schreef:Ik kan hier misschien inhoudelijk op reageren, maar dan kan ik net zo goed tegen de hond gaan praten.
ja ik weet het ook niet.. ik heb de band met de compressor opgepomt, ik weet niet hoe hard want ik weet niet hoeveel een binnenband kan hebben dus misschien pomp ik hem nog wel niet hard genoeg op...
Ape 200 ccm
Crx Vtec EE8 '91
Crx Vtec EE8 '91
-
nitelife
- The 4T-MSB is my life!
even oppompen tot 4 bar. als die dan nog niet goed zit, even laten stuiteren. daarna terug laten lopen tot 2.2-2.5 bar.
TWD for life!
-
ciebie
- 4T-MSB zombie
- Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
beetje zeep op de velgrand wil ook wel eens helpennitelife schreef:even oppompen tot 4 bar. als die dan nog niet goed zit, even laten stuiteren. daarna terug laten lopen tot 2.2-2.5 bar.
-
Edo
- slagschroevendraaier elite
- Bezit: Honda Chaly, GB500
Of beetje WD40, floept ie ook beter in modelciebie schreef:beetje zeep op de velgrand wil ook wel eens helpennitelife schreef:even oppompen tot 4 bar. als die dan nog niet goed zit, even laten stuiteren. daarna terug laten lopen tot 2.2-2.5 bar.