Bromfietskenteken op C70/CT70

Hier kun je praten over je honda.
ciebie
4T-MSB zombie
Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project

Re: Bromfietskenteken op C70/CT70

Bericht door ciebie »

ceedee schreef:
ciebie schreef:
brommerhobby schreef:Het kan wel , enige probleem wat er kan voorkomen is dat het 70 frame nog in een ander land een oude registratie heeft en dan moet je wel die kentekenpapieren er bij hebben (kan ook bij een 50 frame voorkomen).
En het bouwjaar moet voor 1998 zijn .
ja, die kans is er wel denk ik maar ze vertelden dat het zonder papieren gewoon kon, dus ik ga gewoon het proberen.. dan zien we later wel weer verder
zou je de RDW niet eerst ff bellen en vragen of ze even kijken of het frame niet ergens geregistreerd staat? Of heb je hem al helemaal opgebouwd?
hmm.. dat is heel geen gek idee, dat kunnen ze zo in de computer zien?
ceedee
4T-MSB addict

Bericht door ceedee »

Bij een c50 van iemand hier uit het dorp konden ze dat inderdaad zo zien, terwijl we er geen kentekenplaat bij hadden, dus enkel op frame-nummer.
Was een cee uit Engeland. Was dus mooi %^#%% ! Ding stond nog geregistreerd. Was een TT uit 1983.
NIX
chaly addict
Bezit: Een hamer

Bericht door NIX »

Nou, dan meld je hem bij de DVLA af voor export en met het exportdocument dat ze je opsturen kun je het alsnog laten kentekenen. Vraag dan bij de RDW meteen even wat het kenteken ooit was als je geen plaat had.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Kippenverver
4T-MSB heilige
Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk

Bericht door Kippenverver »

ceedee schreef:
ciebie schreef:
brommerhobby schreef:Het kan wel , enige probleem wat er kan voorkomen is dat het 70 frame nog in een ander land een oude registratie heeft en dan moet je wel die kentekenpapieren er bij hebben (kan ook bij een 50 frame voorkomen).
En het bouwjaar moet voor 1998 zijn .
ja, die kans is er wel denk ik maar ze vertelden dat het zonder papieren gewoon kon, dus ik ga gewoon het proberen.. dan zien we later wel weer verder
zou je de RDW niet eerst ff bellen en vragen of ze even kijken of het frame niet ergens geregistreerd staat? Of heb je hem al helemaal opgebouwd?
Dat is geen probleem hoor, dan word de brommer gewoon gekeurd, alleen krijg je dan een uitdraaitje mee waar op staat in welk hij al dan niet geregistreerd staat, dus dan is het een kwestie van papieren aanvragen, die even laten zien en klaar. Maakt dus voor de technische keuring niks uit.
Ga heen en vereenvoudig u!
brommerhobby
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door brommerhobby »

dus dan is het een kwestie van papieren aanvragen, die even laten zien en klaar
Die kwestie van papieren aanvragen in het buitenland is alleen niet altijd even makkelijk .
cb125s 1978
SS50M 1973
Kippenverver
4T-MSB heilige
Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk

Bericht door Kippenverver »

De gevallen die ik heb mee gemaakt waren dan toevallig allebei in Engeland, dan volstaat een briefje aan de DVLA.
Ga heen en vereenvoudig u!
brommerhobby
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door brommerhobby »

Eric schreef: Soms moet je namelijk een inwoner van dat land zijn om dat te mogen doen.
Hoe verzin jij ze toch steeds , het kan altijd alleen het kosten baten plaatje is niet altijd rendabel .
cb125s 1978
SS50M 1973
ceedee
4T-MSB addict

Bericht door ceedee »

Kippenverver schreef:De gevallen die ik heb mee gemaakt waren dan toevallig allebei in Engeland, dan volstaat een briefje aan de DVLA.
Maar dan moet je wel weer de kentekengegevens hebben, toch? ik dacht dat de DVLA niet op framenummer zoekt voor je.
NIX
chaly addict
Bezit: Een hamer

Bericht door NIX »

Voor brommers vanaf '87 of 88 kunnen ze dat wel. Soms. Is mijn ervaring. Die zitten soms wel in het digitale systeem. Ouder kunnen ze alleen in hun kaartenbak op kenteken zoeken.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Plaats reactie