heb de band eerst goed opgepompt maar de band gaat niet verder dan op de foto. gaat ie juist niet met een bredere band nog boller staan? moet eigenlijk een band hebben die mooi op de velg aansluit en niet dat er zon rand buiten de band komt. of ligt dit aan mn velg?roow schreef:Goed hard oppompen de eerste keer, en anders bredere banden monteren.
Joelouz schreef:heb de band eerst goed opgepompt maar de band gaat niet verder dan op de foto. gaat ie juist niet met een bredere band nog boller staan? moet eigenlijk een band hebben die mooi op de velg aansluit en niet dat er zon rand buiten de band komt. of ligt dit aan mn velg?roow schreef:Goed hard oppompen de eerste keer, en anders bredere banden monteren.
DWAAS !Kippenverver schreef:Beetje WD40 erop met het monteren zorgt er voor dat een band zich goed kan zetten als je hem de eerste keer oppompt. En dat tot 4 bar ofzo erin, om hem te zetten.
klopt, maar ik wd40 zitten oplosmiddelen die vervliegen, daarmee kan het wel. ik gebruik het dagelijks om ramen in een bus te trekken. maar ik moet zeggen dat ik thuis altijd afwasmiddel gebruik, puur omdat het goedkoper is.bonjour schreef:DWAAS !Kippenverver schreef:Beetje WD40 erop met het monteren zorgt er voor dat een band zich goed kan zetten als je hem de eerste keer oppompt. En dat tot 4 bar ofzo erin, om hem te zetten.
Nooit olie of vet gebruiken met het monteren van je band, dan gaat het rubber naar de klote.
handzeep gebruiken, een beetje is genoeg.