Immi koplamp kapoerewiet.

Hier kun je praten over je honda.
Plaats reactie
Phys
Frequent 4T-MSB visitor

Immi koplamp kapoerewiet.

Bericht door Phys »

Hallo,

mijn immi koplamp van de Skyteam Dax heeft ernstige lakschade opgelopen. Nu zat ik te denken om een nieuw koplamp huis te bestellen met chromen rand en binnenwerk (dus met licht etc.) De teller wil ik graag overplaatsen. Welke koplampen zijn er dan geschikt. Want op Rovaza alleen, zijn er al 10 verschillende. Het liefst heb ik er eentje die hoogglans zwart is. Of anders eentje die ik in die kleur kan spuiten.

Het zit namelijk zo, dat de chromen ring altijd al ernstige schade had en het huis nu aan de bovenkant tot op het plastic lakschade heeft.

wie o wie kan mij helpen.
Op waterfiets, rijmt helemaal niets!
Jurrien
chaly's angel

Re: Immi koplamp kapoerewiet.

Bericht door Jurrien »

"Geachte mevrouw rovaza. Mijn imikoplamp van de Skyteam Dax type dit en dat, bouwjaar zus en zo heeft ernstige lakschade opgelopen. Nu zat ik te denken om een nieuw koplamphuis te bestellen met chromen rand en binnenwerk (dus met licht etc.). De teller wil ik graag overplaatsen. Welke koplampen zijn er dan geschikt? Als ik op uw website kijk zijn er al 10 verschillende. Het liefst heb ik er eentje die hoogglans zwart is. Of anders eentje die ik in die kleur kan spuiten. Welke moet ik hebben?

Mvg, anoniempje"
NIX schreef: ↑20 sep 2023 09:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.
nielspbr
Mr Kockengen
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.

Bericht door nielspbr »

:mrgreen:
Phys
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Phys »

Wat een dijenkletser, echter heb ik al eerder mailtjes gestuurd naar bedrijven en daarbij 9 van de 10 keer geen reactie ontvangen. Die ene keer dat ik wel een reactie kreeg, was deze na enkele weken. Daarbij komt nog dat de interactie op een forum hoger ligt dan via de mail, snap ie?
roow
4T-MSB zombie

Bericht door roow »

Nee, dat vind ik nou totale kletskoek!

gewoon bestellen die lampen.
Mano
Krasser
Bezit: CD50

Bericht door Mano »

pak de telefoon, draai :035-6409730 als er opgenomen word zeg je : "Geachte mevrouw rovaza. Mijn imikoplamp van de Skyteam Dax type dit en dat, bouwjaar zus en zo heeft ernstige lakschade opgelopen. Nu zat ik te denken om een nieuw koplamphuis te bestellen met chromen rand en binnenwerk (dus met licht etc.). De teller wil ik graag overplaatsen. Welke koplampen zijn er dan geschikt? Als ik op uw website kijk zijn er al 10 verschillende. Het liefst heb ik er eentje die hoogglans zwart is. Of anders eentje die ik in die kleur kan spuiten. Welke moet ik hebben?

Draai mag ook druk zijn :D
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

Afbeelding
Phys
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Phys »

ok ok, thanks.
SingaBernd
4T-MSB addict
Bezit: Honda SS50 en C50