voor 1 of 2 van mijn projecten ben ik aan het kijken voor titanium klepveerschoteltjes.
In de CB racer was het verschil te merken, dus zou ik het ook wel willen voor in een SS kopje,
(eigelijk geen SS maar OT70, 5bak model, maar dat doet er niet toe)
dit is allemaal wat anders dan CB, dus de schotels waarvan ik de bestelnummers ken, die passen niet.
Ik zoek dus titanium schoteltjes voor 5,5mm klepstelen en klepveerdiameters zoals we die kennen van de SS.
bij kitaco is het denk ik:
303-1013550
bij takegawa denk ik:
01-12-060
deze zijn bij CMS een stuk goedkoper dan de kitaco schotels, iemand die een reden weet? kwaliteit? ander model? of is het geen set, maar de prijs per stuk?
Kan iemand bevestigen wat de juiste bestelnummers zijn voor de schotels die ik zoek?
Of heeft iemand ze liggen?
eventueel heb ik in te ruilen: 2 sets titanium schotels van kitaco 303-1083500, voor dunne klepstelen van de ultra? koppen, zowel voor staande als liggende cilinder.
Deze had ik dus als eens verkeerd besteld toen ik normale voor een CB kop nodig had, vandaar dat ik het nu ff zeker wil weten.
klepveerschotels, voor de kitakkiewakkie-craft kenners
-
Ronaldo
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda CY 50 _ 82cc
Honda Motra CT50
Honda VF1000R sc16
Immitatie Honda dax 150cc Daytona
Honda NSS300 Forza
Yamaha XV700 Virago
Suzuki AN650 Burgman
BMW e21 Alpina - Locatie: Omgeving Den Haag
Re: klepveerschotels, voor de kitakkiewakkie-craft kenners
Wel rekening houden dat de prijzen bij CMS ex.btw zijn he.
-
CB-viguur
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: ss50z
ss50m
ss50m
ss50 racer
C110
C110 racer
S90 RSC - Locatie: Maarssen
- Contacteer:
Re: klepveerschotels, voor de kitakkiewakkie-craft kenners
niemand die zelf al eens deze schoteltjes besteld heeft en mij kan bevestigen dat ze voor 5,5mm klepstelen zijn?
en of ze per setje gaan, of per stuk? (takegawa)
en of ze per setje gaan, of per stuk? (takegawa)