Jaa maar dan doel ik op, te kopen! heeft deze bel nog een soort van naam? (ik hoor de grappenmakers al denken)Mano schreef:te vinden op verschillende Honda's.....Ik heb deze fietsbel al vaker voorbij zien komen op verschillende Honda's en ik vroeg me af of iemand er meer info over heeft,
of dat het misschien toeval was. Geen idee waarom.. maar ik wil er gewoon eenWeet iemand er toevallig een te vinden?
Kleine vragen topic
-
Rv51
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Honda ST70
Re: Kleine vragen topic
Honda st70
Geintje,.. 
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

-
Rv51
Thanks, ik heb het telefoon nummer gevonden, zal morgen eens bellen
Honda st70
-
Christiaan
- 4T-MSB addict
- Bezit: 2 verbrande SS`jes en een verbrand Ceetje
Rv51 schreef:Thanks, ik heb het telefoon nummer gevonden, zal morgen eens bellen
Staat er een op marktplaats bij SS50 onderdelen
weet niet of dat precies die is maar wie weet, hij lijkt namelijk wel
http://link.marktplaats.nl/377564953
Heb net gelezen op een ander forum dat de keuring zonder papieren (europees) veranderd is sinds 16 augustus, iemand hier enige bevestiging/opheldering van?
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Klopt, bij een fiets (of ieder ander ander voertuig, ook klassiekers) waar papieren bij horen, moet je ze ook allemaal hebben. Erg irritant en de FEHAC windt zich er erg over op. Brommers die in het land van herkomst geen papieren nodig hadden, hoeven ze nu ook niet te kunnen tonen, wel bouwjaar en herkomst op de een of andere manier aantonen.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Dat is wel erg zuur! Ben ik even blij dat ik toch op de 17e nog mijn C gekeurd heb gekregen zonder papieren.
C50L, 1980
Moto Guzzi V50 NATO, 1986
Moto Guzzi V50 NATO, 1986
-
ciebie
- 4T-MSB zombie
- Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
dan kan ik mn c70 framepje dus wel bij het oud ijzer mikken.. als dat zo is
-
firestone
- 4T-MSB addict
- Bezit: Een 4 tal 4 wielers en een paar 2 wielers ;-)
Klopt! voor een Nederlandse brommers met B nr zonder papieren geen probleem. Voor een ander EU land moet je nu zonder papieren wel een aankoopnota kunnen overleggen!!!!!!!!! mits het bouwjaar aantoonbaar is voor 1998.Sammie schreef:Heb net gelezen op een ander forum dat de keuring zonder papieren (europees) veranderd is sinds 16 augustus, iemand hier enige bevestiging/opheldering van?
Wat een flauwe kul en fictief notatje is zo gemaakt en dan is het wel goed. Weer lekker RDW gelul!
https://honda-gangers-gooi-vechtstreek.weebly.com/
Broem,broem
SS50 K3, SS50 K1, C50 h, CD50 h, CB50 J, C320A, C310A, P50, PC50, PF50, MonkeyR, SH50
Broem,broem
SS50 K3, SS50 K1, C50 h, CD50 h, CB50 J, C320A, C310A, P50, PC50, PF50, MonkeyR, SH50
-
ciebie
- 4T-MSB zombie
- Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
een aankoopnota, hmm.. is dat het enige? dan is het niet echt een probleem dusfirestone schreef:Klopt! voor een Nederlandse brommers met B nr zonder papieren geen probleem. Voor een ander EU land moet je nu zonder papieren wel een aankoopnota kunnen overleggen!!!!!!!!! mits het bouwjaar aantoonbaar is voor 1998.Sammie schreef:Heb net gelezen op een ander forum dat de keuring zonder papieren (europees) veranderd is sinds 16 augustus, iemand hier enige bevestiging/opheldering van?
Wat een flauwe kul en fictief notatje is zo gemaakt en dan is het wel goed. Weer lekker RDW gelul!![]()
-
honda sleutelaar
- 4T-MSB addict
- Bezit: Ontelbaar!
me net gekochte ct70 frame is opeens niks meer waard dus.
ook al kan ik het bouwjaar en land van herkomst aantonen
envenals me st50g frame
envenals me st50g frame
Ctjes for life and SSjes after for ever.
In een kratje zitten 24 pilsjes,
een dag heeft 24 uur,
kan geen toeval zijn.
In een kratje zitten 24 pilsjes,
een dag heeft 24 uur,
kan geen toeval zijn.
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
zelf eenverkoop overeenkomst krabbelen kan ook zet er een een of andere moeilijke maan met een handtekening onder en je kan het toch keuren.honda sleutelaar schreef:me net gekochte ct70 frame is opeens niks meer waard dus.
envenals me st50g frame
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
-
Rv51
Moet je daar een overeenkomst hebben van een Amerikaan naar een Nederlander, of is een verkoop overeenkomst van een nederlander naar een nederlander ook voldoende?butt head schreef:zelf eenverkoop overeenkomst krabbelen kan ook zet er een een of andere moeilijke maan met een handtekening onder en je kan het toch keuren.honda sleutelaar schreef:me net gekochte ct70 frame is opeens niks meer waard dus.
envenals me st50g frame
Honda st70