voor de cb zoek ik wat lichtere kleppen/veren/schotels/rockers en ben bang dat ik bij takegawa.kitaco.daytona.weetikhet uit kom.
waar begin ik de zoektocht?! heeft cms ze gewoon, of leertouwer, of loef?
taketaco kleppen etc cb/ape
-
ildert
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: ss50,cd50,cb50,cb50,cb50,cy50,xl50,ss50
taketaco kleppen etc cb/ape
grote klappen, snel thuis
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Re: taketaco kleppen etc cb/ape
takegawa en kitaco hebben allebei staand spul, yoshimura ook. (en TB ook.)
takegawa heeft in ieder geval een japans/engelse site Ik weet ff niet meer uit mijn hoofd of de online catalogus ook in het engels was. (edit engels ook dus http://www.takegawa.co.jp/webcatalog09_ ... index.html , staat alleen geen staand spul tussen, had toch verwacht de ape terug te zien)
takegawa heeft in ieder geval een japans/engelse site Ik weet ff niet meer uit mijn hoofd of de online catalogus ook in het engels was. (edit engels ook dus http://www.takegawa.co.jp/webcatalog09_ ... index.html , staat alleen geen staand spul tussen, had toch verwacht de ape terug te zien)
-
ciebie
- 4T-MSB zombie
- Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
bij rovaza verkopen ze wel sterkere klepveren, anders heb ik ook nog nauwelijks gebruikte liggen (van kitaco)
anders even een pb'tje naar CB-Viguur doen, die weet denk ik wel waar je dat soort spul kunt vinden
anders even een pb'tje naar CB-Viguur doen, die weet denk ik wel waar je dat soort spul kunt vinden
-
ciebie
- 4T-MSB zombie
- Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
ja, dat is zeker waar..
alleen zijn veel staande cilinder spullen schreeuwend duur, mss old school tuning? zelf alles lichter maken, heb dat alleen nooit opgezocht, mss kan het helemaal niet hoor
alleen zijn veel staande cilinder spullen schreeuwend duur, mss old school tuning? zelf alles lichter maken, heb dat alleen nooit opgezocht, mss kan het helemaal niet hoor
-
ildert
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: ss50,cd50,cb50,cb50,cb50,cy50,xl50,ss50
ik heb over het zelf lichter maken zitten denken, schoteltjes lukt nog wel, kleppen gaat ook, maar minder fraai, en veren durf ik niet....het gaat toch allemaal 15k keer heen en weer in een minuut...ik weet dat titatovenaar spul behoorlijk duur is, 100e voor een setje kleppen, 40 voor de schotels etc, maar tis voor een weg fiets, dus het moet wel een tijdje heel blijven..... hoewel....ik ben al 3 jaar bezig om het ding uberhaupt fatsoenlijk aan de praat te krijgen, dus zoveel haast heeft het kennelijk ook weer niet...maar toch 
ik zal eens proberen wat nummers van de items proberen te achterhalen.
ik zal eens proberen wat nummers van de items proberen te achterhalen.
grote klappen, snel thuis