Weet iemand een goed adresje waar ze pakkingpapier verkopen van 1.5-3mm dik?
Meeste Automaterialen zaken die ik ken zoals: Brezan en Rijsbergen hebben het tot 0.8mm.
Is voor een voetpakking en nee 3 pakkingen op elkaar is geen oplossing en een vul plaat eigenlijk ook niet.
Zou een aangepaste koppaking anders werken?
Adresje pakkingpapier
-
nitelife
- The 4T-MSB is my life!
Re: Adresje pakkingpapier
als je pakking zo dik is krijg je vaak problemen met de distributieketting. die komt dan te strak te staan. of je moet een oude versleten ketting gebruiken, maar of je dat wilt.
wat is precies je probleem?
wat is precies je probleem?
TWD for life!
-
Bangbrosbode
- 4T-MSB regular
- Bezit: CD50 + PC50
Wil je een OT kop gebruiken op een NT onderblok?
They call it home, i call it house
Er was eens een dag dat ik samen met Mau en John op vakantie moest.....
De dag ervoor draaide ik me zuiger/cilinder naar de klote dus ging ik de dag dat we op vakantie gingen met haast een nieuw setje halen.
Gemonteerd bleek dat mijn zuiger tegen de kop kwam(, heh vreemd heb toch om hetzelfde setje gevraagd?!)
Maar goed dat tikken met 3 voetpakkingen opgelost en op vakantie...
Me blok lekt nu alleen door die pakkingen heen dus ik dacht dit ga ik oplossen door een stukje van me zuiger af te draaien.
nieuwe zuiger naast oude/kapotte zuiger gelegd: is de nieuwe zuiger gewoon een mm hoger (en dat ga ik er niet af draaien ivm zuigerveer)
Met 3 losse pakkingen kom ik aan een dikte van 1,5mm die eigenlijk net te krap is. Zuiger rand is dan precies gelijk met cilinder terwijl met de oude/kapotte zuiger ik 0.3mm tot de rand van de cilinder heb. dus heb ik het liefste een pakking van 2mm(ingedrukte toestand is dan 1,7-1.8 hoop ik)
De beste oplossing is natuurlijk een zuigertje met de juiste hoogte maar daar heb ik nu geen geld voor (en als het niet nodig is....)
Distributie ketting is vrij nieuw en is nog een stuk losser te stellen als ik het goed heb gezien.
Wil geen ot op nt oid. gewoon hoge 51 mm cilinder op 49,5 kruk (alles ot 6v)
De dag ervoor draaide ik me zuiger/cilinder naar de klote dus ging ik de dag dat we op vakantie gingen met haast een nieuw setje halen.
Gemonteerd bleek dat mijn zuiger tegen de kop kwam(, heh vreemd heb toch om hetzelfde setje gevraagd?!)
Maar goed dat tikken met 3 voetpakkingen opgelost en op vakantie...
Me blok lekt nu alleen door die pakkingen heen dus ik dacht dit ga ik oplossen door een stukje van me zuiger af te draaien.
nieuwe zuiger naast oude/kapotte zuiger gelegd: is de nieuwe zuiger gewoon een mm hoger (en dat ga ik er niet af draaien ivm zuigerveer)
Met 3 losse pakkingen kom ik aan een dikte van 1,5mm die eigenlijk net te krap is. Zuiger rand is dan precies gelijk met cilinder terwijl met de oude/kapotte zuiger ik 0.3mm tot de rand van de cilinder heb. dus heb ik het liefste een pakking van 2mm(ingedrukte toestand is dan 1,7-1.8 hoop ik)
De beste oplossing is natuurlijk een zuigertje met de juiste hoogte maar daar heb ik nu geen geld voor (en als het niet nodig is....)
Distributie ketting is vrij nieuw en is nog een stuk losser te stellen als ik het goed heb gezien.
Wil geen ot op nt oid. gewoon hoge 51 mm cilinder op 49,5 kruk (alles ot 6v)
-
Bangbrosbode
- 4T-MSB regular
- Bezit: CD50 + PC50
Ik bedoelde eigenlijk het feit dat een NT kruk ervoor zorgt dat je zuiger 3mm hoger in je cilinder komt te liggen. Als je dan een OT kop gebruikt, botst hij hier tegenaan. Ik dacht dat je dat wilde proberen;)
They call it home, i call it house
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Eddy Vos automaterialen in Breukelen heeft in ieder geval pakkingpapier tot 1,6mm dik (dikker had ik niet nodig)
-
hondassfreak
- 4T-MSB regular
- Bezit: C50lac '83
Z50jp '94
E80 21.2cc '66
moto guzzi v50 '78 - Locatie: Nieuw-Vennep
hey ruben ik heb hier nog een stuk pakkingspapier van 1.90 (digitale schuifmaat gemeten)
mag je wel hebben !
mag je wel hebben !
dit is een onderschrift
wow relaxt!
sms je morgen wel even
sms je morgen wel even
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Draai een mooie squishrand in je kop.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Had ik ook aan gedacht maar buiten dat ik die kop dan alleen nog maar met deze cilinder combi kan rijden kwam het ook vrij krap uit met m'n grote kleppen.NIX schreef:Draai een mooie squishrand in je kop.
Owja en het is opgelost dankzij Barts pakkingpapier