maaruh ik vind het wel leuk geworden zo:D
XoReP's scheurijzer (total metamorfose bijna klaar) [UPD P4]
Re: Mijn scheurijzer (totale metamorfose bezig :) [UPDATE P3]
interesse in een g-craft TSbox+6 achterbrug? ik wil over naar de +12 versie

Re: Mijn scheurijzer (totale metamorfose bezig :) [UPDATE P3]
Ik vrees dat daar ook een G-craft prijsje aan hangtViperdax schreef:interesse in een g-craft TSbox+6 achterbrug? ik wil over naar de +12 versie![]()
Mocht deze brug het niet houden dan wordt de volgende overigens wel eentje van goede kwaliteit :+ Ik ben bang als deze gaat scheuren het bij het kettingspangebeuren zal zijn gezien dat er wel beetje cheap uitziet...
Re: XoReP's scheurijzer (totale metamorfose bezig :) [UPDATE P3]
Huidige todo-list:

- Ander zadel (blauw-oranje)
Kentekenplaat rechter hangen
Kaarslicht-uit-koplamp probleem oplossen (normale spannigsregelaar plaatsen)
Voorrem beter ontluchten
Spatborden plaatsen

-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Re: XoReP's scheurijzer (total metamorfose bijna klaar) [UPD P4]
Ieder zijn smaak. Rijdt ie wel lekker?
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Re: XoReP's scheurijzer (total metamorfose bijna klaar) [UPD
Old
Laatst gewijzigd door XoReP op 17 aug 2014 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
SingaBernd
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda SS50 en C50
ziet er leuk uit.
nog plannen wat betreft spatborden?
nog plannen wat betreft spatborden?
Achter doe ik een standaard spatbord alleen dan wel met busjes waarschijnlijk zodat de vorm een beetje mooi meeloopt en voor is nog niet zeker... of een originele Skyteam spat en die laag monteren of een kort chrome spatje.
-
Saik0
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Mooi lulverhaal over 50 honda's die ik nooit gehad heb.
Misschien kijken of je een spatje kan maken die dicht op je achterwiel zit, ziet er denk ik wel stoer uit. Gewoon laten meeveren met de brug.XoReP schreef:Achter doe ik een standaard spatbord alleen dan wel met busjes waarschijnlijk zodat de vorm een beetje mooi meeloopt en voor is nog niet zeker... of een originele Skyteam spat en die laag monteren of een kort chrome spatje.
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
volgens mij is dat geen yx150 maar een dood normaal 125 bami blok
ik moet zeggen dat het verre van mijn smaak is kwa kleur en kermis spul
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
Zat ik nog aan te denken maar weet niet of ik het zo kan maken dat het mooi bevestigd kan wordenSaik0 schreef:Misschien kijken of je een spatje kan maken die dicht op je achterwiel zit, ziet er denk ik wel stoer uit. Gewoon laten meeveren met de brug.XoReP schreef:Achter doe ik een standaard spatbord alleen dan wel met busjes waarschijnlijk zodat de vorm een beetje mooi meeloopt en voor is nog niet zeker... of een originele Skyteam spat en die laag monteren of een kort chrome spatje.
Lezen is ook een kunst schijnbaar...butt head schreef:volgens mij is dat geen yx150 maar een dood normaal 125 bami blok![]()
-
butt head
- moppersmurf
XoReP schreef:Lezen is ook een kunst schijnbaar...butt head schreef:volgens mij is dat geen yx150 maar een dood normaal 125 bami blok![]()
ik moet zeggen dat het verre van mijn smaak is kwa kleur en kermis spulZie jij ergens staan dat er een YX150 nu onder zou moeten liggen?
XoReP schreef:DankjeViperdax schreef:*kuch* die brug is niet sterk genoeg voor het vermogen waar je mee rijd *kuch*
ziet er verder leuk uit
ook een groter tankje in je frame gezet?
Maar ervaring met die bruggen en meer vermogen? Overigens komt er voorlopig mijn Skyteam 125CC weer onder aangezien het mega irritant is dat die YX150 outerrotor het niet trekt om alles te voeden.
Heb inderdaad meteen zo'n 3,5liter tank erin gezet gezien de tank er toch uit lag, en wonder boven wonder heb ik alles weer passend gekregen XD
ik zag hier iets van yx150 staan
Toen lag er dus nog geen blok onder en verklaarde ik mijn keuze wat er nog onder zou komenbutt head schreef:XoReP schreef:Lezen is ook een kunst schijnbaar...butt head schreef:volgens mij is dat geen yx150 maar een dood normaal 125 bami blok![]()
ik moet zeggen dat het verre van mijn smaak is kwa kleur en kermis spulZie jij ergens staan dat er een YX150 nu onder zou moeten liggen?
XoReP schreef:DankjeViperdax schreef:*kuch* die brug is niet sterk genoeg voor het vermogen waar je mee rijd *kuch*
ziet er verder leuk uit
Maar ervaring met die bruggen en meer vermogen? Overigens komt er voorlopig mijn Skyteam 125CC weer onder aangezien het mega irritant is dat die YX150 outerrotor het niet trekt om alles te voeden.
Heb inderdaad meteen zo'n 3,5liter tank erin gezet gezien de tank er toch uit lag, en wonder boven wonder heb ik alles weer passend gekregen XD
ik zag hier iets van yx150 staan
-
butt head
- moppersmurf
dan hang je die er na de matamophose er toch weer onder gaat veel harderXoReP schreef:Toen lag er dus nog geen blok onder en verklaarde ik mijn keuze wat er nog onder zou komenbutt head schreef:XoReP schreef:Lezen is ook een kunst schijnbaar...butt head schreef:volgens mij is dat geen yx150 maar een dood normaal 125 bami blok![]()
ziet er verder leuk uit
ik zag hier iets van yx150 staanMet de YX150 had ik gereden voor de metamorphose
Re: XoReP's scheurijzer (total metamorfose bijna klaar) [UPD
.
Laatst gewijzigd door XoReP op 13 jul 2014 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.