Hier in Enschede al een keer staande gehouden met de bakbrommer (de vroegere bak van brommert), ik reed binnen de bebouwde kom op het fietspad. De mensen hier in Enschede zien jou op je (bak)brommer liever dood dan levend. Dat was dan ook mijn uitleg aan de agent, oh en waarom ik geen helm op had, toen ging ik vriendelijk lachen en vertelde hem dat dat niet hoeft op een bakbrommer. De ijscomannen hier rijden ook allemaal zonder! Daarna keek hij nog even bedenkelijk naar het apparaat toen ik hem startte, omdat het zoveel lawaai maakte vermoed ik, alleen is het lawaai van alles wat trilt en niet van het blok, hij wenste me heel veel sterkte en succes toe met "dat ding". Zelf zou hij er nooit op stappen, voegde hij eraan toe. Helemaal niets verder over het blok of iets.
Verder ben ik afgelopen jaar op m'n bami dx wel aangehouden om de reden die genoemd wordt, ik moest mee naar het bureau omdat al die viertakt brommers veel te hard liepen! Ik reed destijds met een origineel blokje, goed gedempte NHRC pijp en iets andere tandwielverhouding dan origineel, ging 58 op de rollerbank en dat was geen probleem. De uitlaat vond hij wel een mooi geluidje.
heiligschennis?
-
Edo
- slagschroevendraaier elite
- Bezit: Honda Chaly, GB500
Re: heiligschennis?
Ik woon in het noorden van Zuid-Holland, maar zie zelden een 4-takt rijden. Waar wonen jullie allemaal dat jullie zoveel 16 jarige jongetjes op bami 100cc+ zien rijden? Ik zie alleen maar opgefokte jankscooterts.
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Re: heiligschennis?
Durp midden in de provincie utrecht, alleen maar scooters waarvan een enkele 4-takt. Degenen die al rijdend opvallen(blazen,janken,wheeliën) zijn allemaal 2-takts.
Mijn bamibal is de enige 100+cc kleine 4-takt hier. Uiteraard op motorkenteken
Mijn bamibal is de enige 100+cc kleine 4-takt hier. Uiteraard op motorkenteken