6uur savonds?nielspbr schreef:? Ik las iets van 6 uur (bron elisa)Kippenverver schreef:Heen ging prima, de terugweg was een drama
dan heb je hard door gereden
6uur savonds?nielspbr schreef:? Ik las iets van 6 uur (bron elisa)Kippenverver schreef:Heen ging prima, de terugweg was een drama
Reistijd...butt head schreef:6uur savonds?nielspbr schreef:? Ik las iets van 6 uur (bron elisa)Kippenverver schreef:Heen ging prima, de terugweg was een drama
dan heb je hard door gereden
dat je niet de zelfde route terug heb genomen utrecht - zeist - harderwijk - zwolleKippenverver schreef:Ja, dat klopt wel ongeveer, eerst zijn we ongeveer een uur bezig geweest om Utrecht uit te komen, tot we toevallig iemand tegenkwamen op een C100 die ons de stad uit leidde (nog bedankt daarvoor!) Daarna nog 2 keer moeten stoppen om een carburateur weer vast te maken en een paar keer verkeerd gereden, we waren uiteindelijk om half 12 thuis.
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
Volgens Niek mag je je raampje wel eens makenMonkeymadness schreef:en ik 3x tijdens de rit...
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
Is het echt zo moeilijk, Utrecht? Overal bordtjes, gewoon volgen.Kippenverver schreef:Ja, dat klopt wel ongeveer, eerst zijn we ongeveer een uur bezig geweest om Utrecht uit te komen, tot we toevallig iemand tegenkwamen op een C100 die ons de stad uit leidde (nog bedankt daarvoor!) Daarna nog 2 keer moeten stoppen om een carburateur weer vast te maken en een paar keer verkeerd gereden, we waren uiteindelijk om half 12 thuis.

Ja, de tering! Ik had gewoon even moeten vragen hoe we het beste konden gaan rijden, maar daar heb ik helemaal niet aan gedacht joh.. Maar we krijgen vast nog wel een keer een herkansingChristiaanss schreef:Joost...van de rest had ik het ergens wel verwacht, maar jij weet toch de weg onderhand??
wel lachen, wij hadden gelukkig een Erwin, en hebben er op de terugweg ook iets langer over gedaan dan noodzakelijk, lekker mac-donalds gegeten en niet harder dan 70 gereden (ss probleempje bij Karin) maar we gingen aardig later weg als jullie en waren keurig om 19:45 thuis.