Kleine vragen topic
-
nitelife
- The 4T-MSB is my life!
Re: Kleine vragen topic
met een slippende koppeling heb je in het begin wel last op hoge toeren. dan begint die vanaf een bepaald toerengebied te gillen en minder vermogen op het achterwiel te leveren.
TWD for life!
Ik heb ook een tijd met die van maurijn rond gerededen en ik had nergens last van, rij nu ook met zo'n cdi en heb nergens last van.
Ik heb er nog wel 1tje liggen. mag je wel proberen als je wilt...
Ik heb er nog wel 1tje liggen. mag je wel proberen als je wilt...
Wat voor carb heeft een CF70? Ook een vlinderklep? een mm of 18?
NIX schreef:Het is echt een nobudgetschijthuis. Vreselijk.
-
Lejon
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Honda ss50zk3 "78 "Black Betty" - Op de eeuwige jachtvelden
Skyteam Dax "05 "Lisa" - Geruild
Honda CD50H "Lola" - Geruild
Honda ss50m "75 "Elianne" - Geruild
Honda st50g "72 - Verkocht
Jincheng J1 "98 - Nu in bezit - Locatie: Leimuiden
MAar ik heb 6v tap en ik denk dat jij 12 volt tap bedoeld. Ik wil wel is zo een singa cdi proberen alleen om het te proberen is het wel duur dus als er een goedkoop singa blokje ergens staat pb ik altijd wel maar rond de een of andere rede ben ik altijd te laat 
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle"
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
zo ver ik weet zelfde als cf50 enkel dan met grotere sproeier.Guuzz schreef:Wat voor carb heeft een CF70? Ook een vlinderklep? een mm of 18?
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
Ah, ok. En hoe hard loopt dat dan?niek is ik schreef:zo ver ik weet zelfde als cf50 enkel dan met grotere sproeier.Guuzz schreef:Wat voor carb heeft een CF70? Ook een vlinderklep? een mm of 18?
NIX schreef:Het is echt een nobudgetschijthuis. Vreselijk.
-
nitelife
- The 4T-MSB is my life!
met een 6volt ontsteking is niets mis. als die goed is afgesteld rijd het prima. grote kans dat jouw brommer nog even beroerd rijdt na het monteren van een singa cdi.Lejon schreef:MAar ik heb 6v tap en ik denk dat jij 12 volt tap bedoeld. Ik wil wel is zo een singa cdi proberen alleen om het te proberen is het wel duur dus als er een goedkoop singa blokje ergens staat pb ik altijd wel maar rond de een of andere rede ben ik altijd te laat
TWD for life!
-
Lejon
- The 4T-MSB is my life!
Het is gewoon een rare brommer. compressie mengsel en alles klopt de punten staan op precies F hij rijdt nog steeds raar. Wat ook raar is dat hij het hardst stationair loopt als de luchtschroef 0.75 slagen uit is ipv. de gebruikelijke 1,25. Als hij op 1,25 staat loopt ie niet geweldig en als je dan gas loslaat geeft ie rake klappen uit de pijp. Misschien heel lichte valse lucht? Mijn carburateur is een Keihin 20mm clipbak van een cb125
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle"
-
Lejon
- The 4T-MSB is my life!
maar maakt die stationairsproeier uit voor hoge toeren dan? Anders zal ik eens kijken. zit nu gewoon de standaard cb125 stationairsproeier in. Er is toch alleen maar maatje 35 of niet ? volgens mij zat er in deze 43 ofzo of zeg ik nu iets raars?
-
Lejon
- The 4T-MSB is my life!
mn bobine getest dies goed, condensator ook, punten net 2 maanden oud ofzo. uberhaupt mn hele ontsteking is gloedje nieuw. En met mengsel kloten werkt ook niet echt dus wat het nou is. Alles uit die carb al doorgespoten met lucht alle kanaaltje doen het maar toch werkt het niet perfect. alle toerengebieden werkt het goed maar hoogtoerig gaat ie dan janken en of slagen overslaan.
-
SJOERDASSEN
- Frequent 4T-MSB visitor
Maar krijg je dan geen problemen als je meer dan 1500 km per jaar rijd dat rij ik ongeveer in 1 maand of 2Matr schreef:Gewoon bij ANWB. Eerste oldtimer bromfiets verzekering, kost mij zo'n 35 euro per jaar. Wel is dat alleen WA.