Beste Mensen,
Onderdelen voor een C310 zijn erg lastig te vinden, daarom bieden Loef en leertouwer Immi kabels aan. Onder andere koppelingskabels, versnellingskabels etc.
Heeft iemand hier ervaring mee? De koppelingskabel voor mijn C310S die ik heb gekocht past niet, dus vandaar de vraag of mensen nog meer ervaringen hebben. zowel goed als slecht!
Vriendelijke Groet,
Bernd
Ervaring Immi Kabels C310
-
SingaBernd
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda SS50 en C50
Re: Ervaring Immi Kabels C310
ja uh, en kabel is een kabel?
Als het niet past stuur je die meuk terug...?
Als het niet past stuur je die meuk terug...?
-
SingaBernd
- 4T-MSB addict
Ga ik ook doen. maar het word aangeboden als kabel geschikt voor dit type brommer. wat ik dan raar vind is dat er dus kabel(s) verkocht worden onder de naam van de brommer die dan niet blijken te passen en vroeg me af of meer mensen daar ervaringen mee hadden. wellicht is het alleen in mijn geval zo..
wij hebben alle kabels van de C320 door immitatiekabels van leertouwer soest vervangen. De remkabels passen perfect. de versnellingskabels doen het wel maar de binnenkabels zijn ongeveer een centimeter te lang om ruim te kunnen afstellen (de afstelnippels staan nu op max) De koppelings(binnen)kabel is ook iets te lang staat nu ook op max, maar doet het goed. De gaskabel moet je zelf op lengte brengen en doet het prima.
Gegeven het feit dat onderdelen moeilijk te krijgen zijn en alles het goed doet ben ik er tevreden mee.
De oude koppelings en voorremkabels braken tijdens het rijden, beiden met nare gevolgen dus wij zijn happy dat iemand de moeite neemt om nieuw materiaal te laten maken. Het is weer veilig zo!!
jupio
Gegeven het feit dat onderdelen moeilijk te krijgen zijn en alles het goed doet ben ik er tevreden mee.
De oude koppelings en voorremkabels braken tijdens het rijden, beiden met nare gevolgen dus wij zijn happy dat iemand de moeite neemt om nieuw materiaal te laten maken. Het is weer veilig zo!!
jupio
Met geduld lukt alles!!
-
SingaBernd
- 4T-MSB addict
bedankt voor de reactie.
Bij mij passen versnellinskabels prima, koppelingskabel echter niet. dus vandaar mijn vraag.
Zal even langs gaan bij leertouwer om te vragen hoe het zit!
Bij mij passen versnellinskabels prima, koppelingskabel echter niet. dus vandaar mijn vraag.
Zal even langs gaan bij leertouwer om te vragen hoe het zit!
het moeilijke aan al die kabels, zijn de verschillende sturen voor alle modellen.
Dat zorgt voor lengteverschillen. Waarschijnlijk hebben ze gewoon de verkeerde
aan je meegegeven, als ze alle types hebben.
groetjes,
Dennis
Dat zorgt voor lengteverschillen. Waarschijnlijk hebben ze gewoon de verkeerde
aan je meegegeven, als ze alle types hebben.
groetjes,
Dennis
''UNOX MAN''
-
Edo
- slagschroevendraaier elite
- Bezit: Honda Chaly, GB500
Wat is er mis met zelf kabels maken? Mijn koppelingskabel is gemaakt van een remkabel van een Zip (dat tonnetje past super mooi in het koppelings-kabel-houdertje op een SS carter
) en mijn gaskabel is gemaakt van Shimano racefiets-versnellings-kabels.
Voorremkabel heb ik echter wel gewoon bij Rovaza gehaald, aangezien die kabel een draadeindje etc. bevat.
Amen.
Voorremkabel heb ik echter wel gewoon bij Rovaza gehaald, aangezien die kabel een draadeindje etc. bevat.
Amen.
http://www.cable-shop.nl
Niet duur en past altijd! Je bent alleen even bezig met bedenken wat je allemaal moet bestellen..
Niet duur en past altijd! Je bent alleen even bezig met bedenken wat je allemaal moet bestellen..
Mijn dank is groot , ik zocht nog een site die universele buitenkabels verkoopt van 7mm dikJurrien schreef:http://www.cable-shop.nl
Voor op mijn suzuki DR.
dnepr k650 , ural m72 , suzuki sv650 , honda ss50 , armstrong mt500