Ervaring 2x motorkeuring 1x bloknummer?
Ervaring 2x motorkeuring 1x bloknummer?
Heeft iemand enig idee of dat is toegestaan? Kan me voorstellen dat het problemen geeft, maar heb een CT70 die ik er even simpel doorheen wil knallen.
Moet hij tegenwoordig nog lopen? Frame is uit '70, geen papieren.
Hartelijk dank,
Olvert
Moet hij tegenwoordig nog lopen? Frame is uit '70, geen papieren.
Hartelijk dank,
Olvert
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Re: Ervaring 2x motorkeuring 1x bloknummer?
Lopen moet hij sowieso, omdat ze de verlichting willen zien branden en omdat hij op de rollenbank moet. Het bloknummer word ook genoteerd, dus 2 keer dezelfde trappen ze waarschijnlijk niet in.
Ga heen en vereenvoudig u!
Mijn motor is nog nooit op de rollerbank geweest bij de keuring..... Bloknummer wel genoteerd overigens, maar vandaar mijn vraag.
Ik heb namelijk anders alleen een blok zonder bloknummer, kan ook, maar weet wederom ook niet wat ze daarvan vinden!
Ik heb namelijk anders alleen een blok zonder bloknummer, kan ook, maar weet wederom ook niet wat ze daarvan vinden!
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Heb ik laatst ook laten keuren, maar dat was niet echt een probleem.
Ga heen en vereenvoudig u!
We hebben hier zelfs ervaring met 4x motorkeuring met 1 bloknummer.
Geen probleem dus.
Kijk naar dat antwoord zocht ik. Top
-
Saik0
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Mooi lulverhaal over 50 honda's die ik nooit gehad heb.
Kan je alweer lachen?olvert schreef:Kijk naar dat antwoord zocht ik. Top
-
Edo
- slagschroevendraaier elite
- Bezit: Honda Chaly, GB500
Met al die chinese blokken van verschillende merken heeft een bloknummer waarschijnlijk toch weinig waarde voor de RDW. Een zhongsheng, skyteam, jincheng en weet ik veel wat voor merken je allemaal hebt zullen ongetwijfeld een keer blokken met hetzelfde nummer produceren. Met de toevoeging van de fabrikant daargelaten.
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Jurrien schreef:We hebben hier zelfs ervaring met 4x motorkeuring met 1 bloknummer.Geen probleem dus.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Auto is godzijdank schoon.... Hij staat op mijn kamer tegen mijn Monkey-R aan, kan helaas mijn boekenkast niet meer bereikenSaik0 schreef:Kan je alweer lachen?olvert schreef:Kijk naar dat antwoord zocht ik. TopHeb je de auto nog schoon gehouden?
Ala Man bijt hond...... Dag 2, we wachten af... tik tak tik tak tik tak
-
bart beekhuizen
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: c310, huisman bakbrommer, apollo bakbrommer,
- Contacteer:
olvert schreef:Auto is godzijdank schoon. Hij staat op mijn kamer tegen mijn Monkey-R aan.Saik0 schreef:Kan je alweer lachen?olvert schreef:Kijk naar dat antwoord zocht ik. TopHeb je de auto nog schoon gehouden?

-
Gait
- Frequent 4T-MSB visitor
Als je de papieren van land van herkomst hebt, kenteken, dan hoeft hij niet te lopen, verlichting valt onder eigen verandwoording.Kippenverver schreef:Lopen moet hij sowieso, omdat ze de verlichting willen zien branden en omdat hij op de rollenbank moet. Het bloknummer word ook genoteerd, dus 2 keer dezelfde trappen ze waarschijnlijk niet in.
We hebben vorig jaar een motordax uit Duitsland gekeurd alles werkende gemaakt, maar tijdens de keuring werd er niet naar omgekeken, we vroegen waarom de verlichting en remmen niet werden gekontroleerd antwoord van de keurmeester dat viel onder eigen verandwoording. Dit was op het keurstation in Almelo, volgens mij elke maandag keuren zonder afspraak.
Er werd wel uitvoerig naar het vin nummer gekeken.
CY80 en Moto Guzzi V7 Classic
Lijkt me ook geen problemen geven, blokken worden bijna altijd wel verwisseld door de jaren heen, verzekering zegt daar niets van, als de cilinder inhoud en het aantal PK's maar klopt op je kenteken.
Honda CB50J -> 80J -> *in voorbreiding 125T*
Honda PC50
Honda CB77 *24-3-2011, klaar*
Plymouth Barracuda
Yamaha XT500 *in de prak, maar wordt gered*
Honda PC50
Honda CB77 *24-3-2011, klaar*
Plymouth Barracuda
Yamaha XT500 *in de prak, maar wordt gered*
-
Halodax
- 4T-MSB addict
- Bezit: CT70 Motodax
Yamaha XVS1100a Dragstar Bobber - Locatie: Amersfoort
rollenbank? ik moest een rondje over de parkeerplaats rijden en toen was het goed
en waarom zou dat bloknummer niet mogen? je kunt dat blok toch gewoon gekocht hebben van iemand nadat die ermee naar de keuring is geweest, bloknummer staat ook niet op je kentekenpapieren dus wat boeit het
en waarom zou dat bloknummer niet mogen? je kunt dat blok toch gewoon gekocht hebben van iemand nadat die ermee naar de keuring is geweest, bloknummer staat ook niet op je kentekenpapieren dus wat boeit het
ZF-45-85 CT70 K1 1971
gerbrandicus schreef:Klerelijer. Dat zijn van die aso's die gewoon lekker eens op de bek moeten gaan. En omdat je dan geen helm op hebt spettert de inhoud van je hoofd als warme griesmeelpudding over het wegdek.
Natuurlijke selectie.
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Ze kijken er niet naar. Alleen als het een ander blok is dat van origine eronder hoort, moet je de specs kunnen aantonen. That's it.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.