Ik vraag me af of het zadel van een chaly normaal gesproken op een bepaalde manier vastgezet wordt, of dat iemand hier een oplossing voor heeft. Vind het zadel op de mijne namelijk zo los zitten
Iemand een idee?
groeten.
en ik maak er dank baar gebruik van op mijn bami daxJurrien schreef:Volgens mij zuigen die zuignappen het zadel tegen de tank. Maar dat weet ik niet zeker, want ik rij ook zonder zadel. Chalyzadels zijn zo vervelend, ik geef ze altijd weg aan butthead.
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
Kijk nou maar uit met wat je zegt, je weet nooit wat dat jongetje allemaal in het nachtkastje van zijn ouders gaat vinden en wat voor bijbehorende trauma's daar allemaal uit kunnen voortkomen.nitelife schreef:beetje vasaline op de rubbers en hij blijft weer mooi plakken, kan je vast vinden in het nachtkastje van je ouders!
NIX, vaseline gebruiken we tegenwoordig niet meer hoor. Tegenwoordig heb je van die gekke middeltjes op latex basis. Heb je die ochtend daarna ook niet al die pluimveren aan je leuter zitten.NIX schreef:Wie weet wat ie in zijn eigen nachtkastje aan bruikbaar spul heeft.
zo, goeiemorgen!Edo schreef:Kijk nou maar uit met wat je zegt, je weet nooit wat dat jongetje allemaal in het nachtkastje van zijn ouders gaat vinden en wat voor bijbehorende trauma's daar allemaal uit kunnen voortkomen.nitelife schreef:beetje vasaline op de rubbers en hij blijft weer mooi plakken, kan je vast vinden in het nachtkastje van je ouders!