Een CB50 J erbij op de weg

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
Plaats reactie
CB50dude
4T-MSB addict
Bezit: Kawasaki GPX 600 R
Geen brommert meer :(

Een CB50 J erbij op de weg

Bericht door CB50dude »

Hallo alle 4 takt liefhebbers op 4takt forum mijn naam is Chris

Twee weken geleden op een zondag ging ik samen met Kevin (schwantz34).
De advertentie was wat onduidelijk maar na een telefoontje te plegen en te horen dat die op NL kenteken stond,
besloten ik samen met Kevin en zijn pa te gaan kijken in Kockengen vlakbij Breukelen.

De brommer zag er goed uit en liep ook goed dus ik besloot hem te kopen hij werd woensdag bij mij afgeleverd en betaalde hem het geld. Ik was er heel blij mee maar, ineens wou die niet meer starten en we konden eerst niet vinden wat het was het was alsof men ergste nachtmerrie na iets te kopen uitkwam het werkte niet meer.
Ik dacht oh g**dver&&me nee ik heb een miskoop gedaan de man waarvan ik em kocht bood hulp aan maar dat bleek agteraf niet nodig nadat Sissemie (Simon) de cb50 had gemaakt. Het was het resultaat van en niet goed geplaatste benzine kraan en niet goed werkende carburateur.

Een paar dagen later wou die weer niet ik dacht oh nee niet weer he na lang te hebben gesleuteld waren we erachter dat e toevoer van benzine door de carburateur niet goed was afgesteld.
We hadden het gefikst en ik begon een beetje met leren rijden op een 4 takt schakel brommer.

Ik begon met rijden en bakte er niks van nog steeds niet egt heel goed ermee trouwens.
De eerste meters zullen vooral onvergetelijk blijven vooral omdat ik bijna een ongeluk maakte. Ik gaf als en idioot gas in de hoop dat ik niet stalde en maakte een wheelie(nog nooit zo geschrokken) :aah:.
Het bewijst wel hoeveel power zon 4 takt wel niet heeft ik heb intussen rondjes in men dorp lopen rijden en gaat al wat beter met het schakelen enzo. :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ja de tape was om en batterij lampje eraan te plakken ben vergeten de tape eraf te doen.
8-)
Honda CoolDriver50
Mandarijn
4T-MSB regular

Re: Een CB50 J erbij op de weg

Bericht door Mandarijn »

ziet er uit als een nette machine, een geel plaatje op een cb :D

mischien nog even een luchtfilter monteren.
"Horsepower loves the absense of weight"
nielspbr
Mr Kockengen
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.

Bericht door nielspbr »

Nooit geweten dat er hier in de buurt een cb'tje stond.
CB50dude
4T-MSB addict

Bericht door CB50dude »

Mandarijn schreef:ziet er uit als een nette machine, een geel plaatje op een cb :D

mischien nog even een luchtfilter monteren.
Ja die zit er alweer op doe was eraf gehaald voor het sleutelen aan de carburateur.
Honda CoolDriver50
schwantz34
4T-MSB addict
Bezit: Honda SS50, Honda CB72 "61, Aprilia RSV 1000R

Bericht door schwantz34 »

nielspbr schreef:Nooit geweten dat er hier in de buurt een cb'tje stond.
De man waarvan hij hem gekocht heeft woonde ook heel ergens anders. (hoek van holland als ik het goed heb?)
zijn moeder woonde in kockengen, daar ging hij dat weekend naartoe, dus was dichterbij voor ons 8-)
CB50dude
4T-MSB addict

Bericht door CB50dude »

schwantz34 schreef:
nielspbr schreef:Nooit geweten dat er hier in de buurt een cb'tje stond.
De man waarvan hij hem gekocht heeft woonde ook heel ergens anders. (hoek van holland als ik het goed heb?)
zijn moeder woonde in kockengen, daar ging hij dat weekend naartoe, dus was dichterbij voor ons 8-)
En we hebben een winaar!!! , Hoek van Holland is correct.
Honda CoolDriver50
Plaats reactie