moto gorilla
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
Re: moto gorilla
ik vind het niks, best wel heel erg leuke onderdelen, maar het vormt totaal geen geheel...
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
hmmmm....nielspbr schreef:Die achterbrug uit het verkooptopic van stef past keurig in het rijtje
(Die voorband is trouwens een beetje vierkant, ziet eruit alsof die een paar burnouts op z'n naam heeft staan)

nee, ik denk dat ik gewoon even kijk of de banden spanning wel goed is...
ik heb het even nagevraagd, uitlaat is ook kepspeed, dus toch!
ik heb het even nagevraagd, uitlaat is ook kepspeed, dus toch!

-
Halodax
- 4T-MSB addict
- Bezit: CT70 Motodax
Yamaha XVS1100a Dragstar Bobber - Locatie: Amersfoort
Monkeymadness schreef:leuker nog, 184cc
erwin..... jij en 184cc.......
dat gaat heel snel kapot!
ZF-45-85 CT70 K1 1971
gerbrandicus schreef:Klerelijer. Dat zijn van die aso's die gewoon lekker eens op de bek moeten gaan. En omdat je dan geen helm op hebt spettert de inhoud van je hoofd als warme griesmeelpudding over het wegdek.
Natuurlijke selectie.
nee jij houd alles heel maikel
je vervangd het als wij het niet zien en zegt dan niets...

-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
dan moet ik toch maar is gaan kijken of ik ergens zoon pijp kan mee kan bestellenViperdax schreef:ik heb het even nagevraagd, uitlaat is ook kepspeed, dus toch!
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
-
Halodax
- 4T-MSB addict
- Bezit: CT70 Motodax
Yamaha XVS1100a Dragstar Bobber - Locatie: Amersfoort
ik rij al een tijdje niet meer dus ik sloop ook niksViperdax schreef:nee jij houd alles heel maikelje vervangd het als wij het niet zien en zegt dan niets...
maar sinds jij een van de eerste was met zo'n nep niceblok een jaar of 6~7 geleden heb je bij mij (en alex) een beetje de reputatie om spullen te slopen
ZF-45-85 CT70 K1 1971
gerbrandicus schreef:Klerelijer. Dat zijn van die aso's die gewoon lekker eens op de bek moeten gaan. En omdat je dan geen helm op hebt spettert de inhoud van je hoofd als warme griesmeelpudding over het wegdek.
Natuurlijke selectie.
-
nitelife
- The 4T-MSB is my life!
heeft die nog steeds hoor
verder vind ik dit ding weinig meer met een honda te maken hebben, evengoed veel plezier ermee gewenst.
verder vind ik dit ding weinig meer met een honda te maken hebben, evengoed veel plezier ermee gewenst.
TWD for life!
monkeybiker.netbutt head schreef:dan moet ik toch maar is gaan kijken of ik ergens zoon pijp kan mee kan bestellenViperdax schreef:ik heb het even nagevraagd, uitlaat is ook kepspeed, dus toch!

-
Monkeymadness
- 4T-MSB zombie
- Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
Viperdax schreef:monkeybiker.netbutt head schreef:dan moet ik toch maar is gaan kijken of ik ergens zoon pijp kan mee kan bestellenViperdax schreef:ik heb het even nagevraagd, uitlaat is ook kepspeed, dus toch!

die toch?
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
Kickstarter hangt er ook lekker bij?Monkeymadness schreef:Viperdax schreef:monkeybiker.netbutt head schreef:dan moet ik toch maar is gaan kijken of ik ergens zoon pijp kan mee kan bestellenViperdax schreef:ik heb het even nagevraagd, uitlaat is ook kepspeed, dus toch!
die toch?