Heh, het is de oude code die aan het infuus ligt, en de layout hoort daarbij.chaly-dude schreef:Altijd handig, sowieso die oldschool site-layout houden
De migratie naar een nieuw platform vanwege dat deze oude code niet meer onderhouden wordt, zal ook inhouden dat ik opnieuw een template moet gaan bakken. En ik ben nogal slecht in grafisch design, zoals ook wel te zien is aan de site. Dus het is mogelijk dat er een min of meer standaard template wordt gepakt, dat ik die met veel goede bedoelingen bewerkt tot er op staat wat ik wil en dat het er compleet niet uitziet.
Ook zou ik bijvoorbeeld wat meer aandacht willen hebben voor browser compatibiliteit, want in IE en FF zien de sites er gewoon verschillend uit (de menu's en de uitlijning van items).
Maar goed, eerst eens een behoorlijke host vinden, die waar ik nu zit voldoet niet... Geniet dus nog rustig een maandje door van de oldschool shizzle die het nu is, eerder zal het niet veranderen. Tot die tijd staan mijn probeersels op http://test.hondaheaven.org , en doe geen moeite daar te gaan klussen want het kan dus zijn dat het allemaal weer gewist wordt om elders verder te gaan. Op het moment allemaal technische probeersels, later deze maand pas uiterlijkheden.
Dank aan allen voor het enthousiasme, dat is leuk om te merken
Planning is ook om een aantal dingen weer terug te brengen, zoals een forum, de vrij in te vullen useralbums en meer van dat.