Honda Heaven werkt weer

Hier kun je praten over je honda.
Keeton
4T-MSB beginner

Re: Honda Heaven werkt weer

Bericht door Keeton »

chaly-dude schreef:Altijd handig, sowieso die oldschool site-layout houden :mrgreen:
Heh, het is de oude code die aan het infuus ligt, en de layout hoort daarbij.
De migratie naar een nieuw platform vanwege dat deze oude code niet meer onderhouden wordt, zal ook inhouden dat ik opnieuw een template moet gaan bakken. En ik ben nogal slecht in grafisch design, zoals ook wel te zien is aan de site. Dus het is mogelijk dat er een min of meer standaard template wordt gepakt, dat ik die met veel goede bedoelingen bewerkt tot er op staat wat ik wil en dat het er compleet niet uitziet.
Ook zou ik bijvoorbeeld wat meer aandacht willen hebben voor browser compatibiliteit, want in IE en FF zien de sites er gewoon verschillend uit (de menu's en de uitlijning van items).

Maar goed, eerst eens een behoorlijke host vinden, die waar ik nu zit voldoet niet... Geniet dus nog rustig een maandje door van de oldschool shizzle die het nu is, eerder zal het niet veranderen. Tot die tijd staan mijn probeersels op http://test.hondaheaven.org , en doe geen moeite daar te gaan klussen want het kan dus zijn dat het allemaal weer gewist wordt om elders verder te gaan. Op het moment allemaal technische probeersels, later deze maand pas uiterlijkheden.

Dank aan allen voor het enthousiasme, dat is leuk om te merken :-)

Planning is ook om een aantal dingen weer terug te brengen, zoals een forum, de vrij in te vullen useralbums en meer van dat.
Saik0
The 4T-MSB is my life!
Bezit: Mooi lulverhaal over 50 honda's die ik nooit gehad heb.

Bericht door Saik0 »

Keeton schreef:
chaly-dude schreef:Altijd handig, sowieso die oldschool site-layout houden :mrgreen:
Heh, het is de oude code die aan het infuus ligt, en de layout hoort daarbij.
De migratie naar een nieuw platform vanwege dat deze oude code niet meer onderhouden wordt, zal ook inhouden dat ik opnieuw een template moet gaan bakken. En ik ben nogal slecht in grafisch design, zoals ook wel te zien is aan de site. Dus het is mogelijk dat er een min of meer standaard template wordt gepakt, dat ik die met veel goede bedoelingen bewerkt tot er op staat wat ik wil en dat het er compleet niet uitziet.
Ook zou ik bijvoorbeeld wat meer aandacht willen hebben voor browser compatibiliteit, want in IE en FF zien de sites er gewoon verschillend uit (de menu's en de uitlijning van items).

Maar goed, eerst eens een behoorlijke host vinden, die waar ik nu zit voldoet niet... Geniet dus nog rustig een maandje door van de oldschool shizzle die het nu is, eerder zal het niet veranderen. Tot die tijd staan mijn probeersels op http://test.hondaheaven.org , en doe geen moeite daar te gaan klussen want het kan dus zijn dat het allemaal weer gewist wordt om elders verder te gaan. Op het moment allemaal technische probeersels, later deze maand pas uiterlijkheden.

Dank aan allen voor het enthousiasme, dat is leuk om te merken :-)

Planning is ook om een aantal dingen weer terug te brengen, zoals een forum, de vrij in te vullen useralbums en meer van dat.
Ik weet niet wat voorn host je zoekt, ik zit al jaren bij hostingdiscounter(.nl) is erg goedkoop en erg goed! Goeie service en nog nooit storingen of iets gehad. Joomla is wel een goeie en makkelijke basis.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
john schreef: ↑03 mei 2019 11:59 zonder vering gaat je rug naar de tering.
Keeton
4T-MSB beginner

Bericht door Keeton »

Saik0 schreef:Ik weet niet wat voorn host je zoekt, ik zit al jaren bij hostingdiscounter(.nl) is erg goedkoop en erg goed! Goeie service en nog nooit storingen of iets gehad. Joomla is wel een goeie en makkelijke basis.
In de loop der jaren is het fotoboek alleen al 3Gb groot geworden. De zwaarste hosting bij die discounter van jou heeft 2Gb opslag en kost een tientje per maand. Gaat em niet worden dus :-)
De host waar het nu staat heeft 750Gb opslag voor vrijwel dezelfde prijs, maar de database server is retetraag, check bijvoorbeeld http://test.hondaheaven.org/index.php?o ... &Itemid=55 ... Het overbrengen van de data gaat snel genoeg (voorbeeld: http://www.hondaheaven.org/index.php?na ... tit&lid=15 ) maar het opbouwen van de pagina gaat alle tijd inzitten. Vandaar dat ik op zoek ben naar een ander en ik heb al een plekje gevonden voor ongeveer 70 Euro per jaar met onbeperkte opslag en dataverkeer op basis van fair use. Gaat dus wel goedkomen, eerst die host eens onderwerpen aan wat tests. En dan zal ik echt wel mijn bevindingen posten en een affiliate link hier end aar neerzetten :D
four_stroker
4T-MSB addict

Bericht door four_stroker »

Ha, mijn 10 inch CD project dat ik nooit heb afgemaakt!

Afbeelding
nitelife
The 4T-MSB is my life!

Bericht door nitelife »

ik wilde net wat opzoeken, maar hij ligt er hier uit.. tijdelijk?
TWD for life!
cd50-h
Frequent 4T-MSB visitor
Bezit: zero

Bericht door cd50-h »

volgens mij voorgoed...
Come ride with us
Plaats reactie