vreemd probleem
-
david deschuytter
- Frequent 4T-MSB visitor
vreemd probleem
hab net gedaan met de restaurati van mn c320s en ik starte hem maar hij begon direct heel snel te draaien presies een wasmachien dat gaat ontplofe da heb met mn vader carb gekuisd en de gas komt ook goed terug enzo dus weet iemand waaraan dit zou kunne liggen zodat we morge al een paar mogelijke oorzaken zouden hebben voor we eraan beginnen
-
four
- 4T-MSB regular
- Contacteer:
Re: vreemd probleem
valse lucht? afstelling van je carb? komt je gasschuif wel goed onderin ? als ik het zo hoor zou ik denken dat het probleem ergens in je carb moet zitten heb het laatst ook gehad met een dax en dat kwam doordat ie valse lucht aanzoog via het spruitstuk (tap was dol)
niek is ik schreef: meneer honda kun je ook verbeteren...
-
david deschuytter
wat betekent dat je tab dol is
-
four
- 4T-MSB regular
- Contacteer:
met andere woorden, je draait een bout aan en als die een beetje aangrijpt en hij lijkt vast te komen te zitten komt ie ineens weer los.
kijk in ieder geval deze dingen even na, als je ergens een dergelijk koppelpunt vind waarop je speling hebt heb je waarschijnlijk het probleem gevonden.
kijk in ieder geval deze dingen even na, als je ergens een dergelijk koppelpunt vind waarop je speling hebt heb je waarschijnlijk het probleem gevonden.
-
david deschuytter
heb met vloeibare pakking de pakking hersteld maar dit was niet het probleem maar hoe moet ik de carb afstellen want ik denk dat het hieraan ligt
-
david deschuytter
bedankt zo kan ik wel verder
-
david deschuytter
Re: vreemd probleem toch niet opgelost
probleem toch niet opgelost we hadden hem met de stationairschroef afgesteld en ik kon ermee rijden maar nu reageert hij ongeloofelijk op de choke als deze helemaal beneden staat slaat hij weer op hol in toeren en als hij vanboven staat draait hij veel te traag en valt stil dus je moet het juiste punt vinden maar dit is toch niet normaal, voor de kleine revisie liep hij perfect en starte zonder choke aub help mij wat is het probleem
-
four
- 4T-MSB regular
- Contacteer:
je moet niet alleen je stationair schroef gebruiken ook je lucht/benzine verhouding moet je afstellen via de andere schroef die je op je carb heb. Als hij gevoelig is voor choke zit deze niet goed. Wederom zie faq voor de juiste werkwijze.
ik zou als ik jou was geen vloeibare pakking op je inlaat doen, dat zal niet lang goed gaan.david deschuytter schreef:heb met vloeibare pakking de pakking hersteld maar dit was niet het probleem maar hoe moet ik de carb afstellen want ik denk dat het hieraan ligt
maak er een of koop een nieuwe
staat de gaskabel niet te strak? dan blijft ie ook hoog in toeren hangen.
ss50 4 life!
nou dan past het dopje van de carb er denk ik niet opEric schreef:Gas schuif verkeerd om is ook een mooie.
ss50 4 life!
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
jawel...
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh