Een 9 tal jaar geleden een Honda NT dax van 1998 gekocht.
Er stonden 1900km's op de teller, had een proma uitlaatje en zag er zo uit:
Samen met de Motobecane die ik toen had
Na wat veranderingen:
Begonnen met een 2e NT dax op te bouwen en in het bezit geweest van een 110cc crossertje

Intussentijd een Belgische oldtimermotor gekocht, 450CC 1 cilinder 4takt uit 1952 en mijn 2NT daxjes op motoplaat gezet.

Een gorilla'tje opgebouwd, had een 80cc motortje en draaide op bio-ethanol, was oa in het kader van mijn eindwerk.
Voor school dus een gelijkaardig brommertje gebouwd, waarmee we de Pocketbike EcoChallenge hebben gewonnen :coolthumbs: .

Vorige zomer dan een Z50A'tje aangekocht, maar niet afgewerkt en terug verkocht...

Ook nog enkele andere brommertjes gehad, niet echt iets mee gedaan.
PBR:
Lifan Singa met 125cc, plezant machientje, dan verkocht voor weinig geld:
Braksinga
Replica A'tje

Lifan Baja, stond met een 72cc bovenblok, ging heel hard!
Gedurende de laatste 2jaar mijn NT daxen perfect in orde gezet met tal van nieuwe honda stukken en wat chroom, staat nu warm en droog op de kamer.
Staan beiden met een Honda Monkey onderblok voorzien van takegawa 3plaats, hyper cdi, CRF 72cc bovenblok en wave carbu met OT spruitstuk op de originele luchtfilter.

Begin zomer 2011 een Honda Gorilla Z50JB van 1985 aangekocht 8).
Wat naar mijn zin gezet met andere bandjes, scrambler, daytona 81cc cilinderkit.

Vervolgens de motor gewijzigd naar een nieuwe Honda Wave 100cc, clipping point uitlaat gekocht, teller tot 100km/h, alu gouden velgjes en stukken laten herdoen zoals kader, onderstel, achterbrug.

Dit was het (voorlopig) in grote lijnen.
filmpje voor de liefhebbers:
http://youtube.com/watch?v=iSY2_y9vvlQ
groetjes