Was bij jou toen niet een carter doorgesleten door zo'n dikke ketting? Ik heb hier ook nog zo'n voortandwiel voor 520 ketting liggen, die had jij laten maken geloof ik.bart beekhuizen schreef:dikke kettingen kan je prima kwijt op je brommertje ik rij op mijn bak met 520 kettingen en die zijn wel ff wat dikker dan 420 kettingen.
O-ringenketting?
-
Brommert
- 4T-MSB addict
- Bezit: OT C90 (Daytona 150)
Moto Guzzi V7 - Locatie: Tilburg
Re: O-ringenketting?
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

-
bart beekhuizen
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: c310, huisman bakbrommer, apollo bakbrommer,
- Contacteer:
ja als je op dat tandwiel een 520 o ring ketting met een binnen maat van 8 mm legt wel ja.Brommert schreef:Was bij jou toen niet een carter doorgesleten door zo'n dikke ketting? Ik heb hier ook nog zo'n voortandwiel voor 520 ketting liggen, die had jij laten maken geloof ik.bart beekhuizen schreef:dikke kettingen kan je prima kwijt op je brommertje ik rij op mijn bak met 520 kettingen en die zijn wel ff wat dikker dan 420 kettingen.

-
Bart
- Frequent 4T-MSB visitor
Hmm,
Ik heb zo'n tandwiel van jou Bart, met 'n Oringen ketting, gaat prima. 420 of 520 weet ik niet. Hij past net goed.
Ik heb zo'n tandwiel van jou Bart, met 'n Oringen ketting, gaat prima. 420 of 520 weet ik niet. Hij past net goed.
Blauw of Groen?