Verchromen
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Re: Verchromen
Ik ben het wel met Eric eens dat je er van moet houden, het is niet echt sierchroom, maar dat matte vind ik veel mooier 
Ga heen en vereenvoudig u!
-
MonkeyMinh
- 4T-MSB beginner
JA! IK! Jij had me ook op de meeting geholpen met m'n gasschuif, nu help ik jou (Klant zijn)
Maare Erwin, ik wilde eerst m'n frame zilver laten spuiten maar nu ik dit allemaal lees haha, sick kun je m'n frame verchromen? (Monkey) dat zal dope zijn. En hoeveel zal dat me kosten? Dat werk vooraf kan ik wel regelen zandstralen enz. Enne, m'n carterkap en stuur mag ook wel een chroombeurtje gebruiken zeg. Doe m'n tank er ook maar bij dan en ach m'n voorvork ook. Vind dat matte kleurtje chrome wel leip.
Groeten,
Maare Erwin, ik wilde eerst m'n frame zilver laten spuiten maar nu ik dit allemaal lees haha, sick kun je m'n frame verchromen? (Monkey) dat zal dope zijn. En hoeveel zal dat me kosten? Dat werk vooraf kan ik wel regelen zandstralen enz. Enne, m'n carterkap en stuur mag ook wel een chroombeurtje gebruiken zeg. Doe m'n tank er ook maar bij dan en ach m'n voorvork ook. Vind dat matte kleurtje chrome wel leip.
Groeten,
-
honda kjell
- Frequent 4T-MSB visitor
hee
ik vind het wel intressant zal het zeker in me achterhooft houden
eventueel als mensen iets hoogglans willen laten polijsten dat kan ik netjes hoor
rvs chroom allu u zegt het maar
kan gewoon richting het chroom gaan allu bv
krasjes gaan er uit putten blijf je zien als hij neit geslepen word
groet kjell
ik vind het wel intressant zal het zeker in me achterhooft houden
eventueel als mensen iets hoogglans willen laten polijsten dat kan ik netjes hoor
rvs chroom allu u zegt het maar
kan gewoon richting het chroom gaan allu bv
krasjes gaan er uit putten blijf je zien als hij neit geslepen word
groet kjell
4 takt power