ik wil niet doof worden van pringelsJurrien schreef:Butthead, jongen, wat bazel je allemaal?
maar door en forsa
ik wil niet doof worden van pringelsJurrien schreef:Butthead, jongen, wat bazel je allemaal?
waarom geen hondaJess schreef:Zeg, zie ik nou dat er op pagina 6 over me gekletst word?![]()
Zal mezelf dan maar gelijk even formeel voorstellen. Ik ben dus Jess.. 'meid met die rooie FS1'.
En Jet en ik zijn idd twee verschillende personen
Ik hoor vaak zat dat mensen vinden dat 2t stinkt en knettert =) ik wil me wel welkom voelen als ik meerijd...butt head schreef:gewoon komen altijd laggen
en als je met een oude brommer komt ben je eerder welkom dan met een nieuwe scooter![]()
er zijn maar niet veel ritten waar oude 2t brommers niet welkom zijn
Oude 2takten zijn tenminste leuk. + die ruiken wel lekker somsJess schreef:Ik hoor vaak zat dat mensen vinden dat 2t stinkt en knettert =) ik wil me wel welkom voelen als ik meerijd...butt head schreef:gewoon komen altijd laggen
en als je met een oude brommer komt ben je eerder welkom dan met een nieuwe scooter![]()
er zijn maar niet veel ritten waar oude 2t brommers niet welkom zijn
er is voor die apparaaten een 2t olie van castrol die lekker ruikt aleen die is niet goedkoopiearnold-d schreef:Oude 2takten zijn tenminste leuk. + die ruiken wel lekker somsJess schreef:Ik hoor vaak zat dat mensen vinden dat 2t stinkt en knettert =) ik wil me wel welkom voelen als ik meerijd...butt head schreef:gewoon komen altijd laggen
er zijn maar niet veel ritten waar oude 2t brommers niet welkom zijn![]()
enigste wat lelijk klinkt zijn automaatjes 2takters. die scooters.