chaly brom > chaly motor

Hier kun je praten over je honda.
NIX
chaly addict
Bezit: Een hamer

Re: chaly brom > chaly motor

Bericht door NIX »

Ja. Net zoals je doet als je hem direct op motoplaat zet zoals Jur, Huib en ik dat dit jaar deden.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Jurrien
chaly's angel

Bericht door Jurrien »

NIX schreef:Ja. Net zoals je doet als je hem direct op motoplaat zet zoals Jur, Huib en ik dat dit jaar deden.
Patrick ook nog eens.. Maar dat was met een ander chaly.

Wij (Huib, jij en ik) hebben toch maar 1 chaly gekeurd??

:D
NIX schreef: 20 sep 2023 09:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.
Brommert
4T-MSB addict
Bezit: OT C90 (Daytona 150)
Moto Guzzi V7

Bericht door Brommert »

Eric schreef:Tijdens het schouwen wou de rdw ook alle gegevens van de chaly weten aangezien het geen Nederlandse brommer was. Dan had die gene al het bouwjaar en alles moeten hebben.
Ja, ok, ik had het nu even over mijn Cee, die heeft door het schouwen een kenteken gekregen, zonder aanvullende informatie, dus dan staat er 2005 op het kenteken bewijs.

Maar, mooi dus dat de Cee gewoon op motor plaat kan, nu alleen nog even een motor papiertje halen.
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

Afbeelding
Michiel Vlaanderen
Frequent 4T-MSB visitor
Bezit: 2x Chaly (moto)
CB400F
XR75 (motorkenteken in wording)
Contacteer:

Bericht door Michiel Vlaanderen »

vandaag e-mail contact gehad met RDW;
In reactie op uw e-mail, bericht ik u het volgende.

Als u een bromfiets ombouwt naar een motorfiets, moet het voertuig na ombouw voldoen aan de definitie van een motorfiets. Dit wil onder andere zeggen dat de cilinderinhoud meer moet zijn dan 50 cc of dat de constructiesnelheid hoger moet zijn dan 45 km/uur.

In gebruik genomen voor 1 januari 1998:
Als het voertuig in gebruik is genomen voor 1 januari 1998 zoals uw Honda, moet het voertuig aan de permanente eisen voor een motorfiets voldoen. Dit zijn de eisen voor de verkeersveiligheid, aangevuld met onder andere eisen voor de geluidsproductie

Voor de keuring dient u een afspraak te maken met één van de keuringsstations van de RDW.
dus dat gaat gewoon lukken!
...
Plaats reactie