weet iemand hoe de pasvorm is van een immi kont voor een cee
het model wat loef verkoopt
pasvorm immi kontje
Re: pasvorm immi kontje
en nog een vraag, De binnen plaaten kan ik die er uit halen zonder dat het aan stevigeheid verliest?
Het is zelfs verstandiger om de hele binnenbeplating eruit te halen.
Pasvorm is overigens wel goed. als je 'm mooi monteerd.
Er is een afmeting vanaf de bokophanging tot het einde van het spatbord om 'm er netjes in te hangen.
Kan het eventueel aan iemand navragen mocht je het willen weten.
Pasvorm is overigens wel goed. als je 'm mooi monteerd.
Er is een afmeting vanaf de bokophanging tot het einde van het spatbord om 'm er netjes in te hangen.
Kan het eventueel aan iemand navragen mocht je het willen weten.
jah graag
en moet ik er na de tijd nog nieuwe beplating in maken of is dat niet nodig?
en moet ik er na de tijd nog nieuwe beplating in maken of is dat niet nodig?
-
chaly-dude
- chaly's angel
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Contacteer:
nee, die dubbele beplating zorgt er juist voor dat het zo erg gaat roesten.
Enkele beplating voldoet prima, maar dat 'netjes lassen' moet je wel zeer serieus maken.
Hoe mooi je de rest van je C ook maakt, met een lelijk kontje zal ie altijd lelijk blijven.
Enkele beplating voldoet prima, maar dat 'netjes lassen' moet je wel zeer serieus maken.
Hoe mooi je de rest van je C ook maakt, met een lelijk kontje zal ie altijd lelijk blijven.
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Als jij de dubbele plaat verwijdert en de gaten met 1,5mm plaat repareert, dan is die C beter en steviger dan hij ooit was.
Ik heb zelf nooit een imi ducktail erop gelast, maar de meest gemaakte fout is dat ze te dicht op het achterwiel komen te zitten. Vaal kom je C's zo op Marktplaats tegen als ze als gerestaureerd aangeboden worden. Wat Arnold zegt zorgt ervoor dat zeg maar de vorm van het spatboard mooi rond en ruim blijft.
Ik heb zelf nooit een imi ducktail erop gelast, maar de meest gemaakte fout is dat ze te dicht op het achterwiel komen te zitten. Vaal kom je C's zo op Marktplaats tegen als ze als gerestaureerd aangeboden worden. Wat Arnold zegt zorgt ervoor dat zeg maar de vorm van het spatboard mooi rond en ruim blijft.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Ik heb leren lassen op mijn cee
Dus neem geen advies van me aan, maar:
Het rotding trok krom als een hoepel naarmate ik er meer aan gelast had. Terwijl ik hem heel nauwkeurig om het achterwiel gelegd had.
Het rotding trok krom als een hoepel naarmate ik er meer aan gelast had. Terwijl ik hem heel nauwkeurig om het achterwiel gelegd had.
Kippenverver schreef:Had je je ogen dicht ofzo toen je dat ding laste?
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Jouw C is een stukje vakmanschap dat over 3 eeuwen nog steeds mensen zal verbazen.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
hahaha
Maar dat imi kontje van Loef is niet geweldig. Het past met wat moeite wel. Perfect
zal het helaas nooit worden. Maar zeker acceptabel hoor!
Ik ben bezig met een ander achterkantje, uit een andere mal. Deze ziet er op de fotoos
beter uit kwa pasvorm en model. Kan wel even duren voor het zover is dat ik ze heb nog.
Groeten,
Dennis
Maar dat imi kontje van Loef is niet geweldig. Het past met wat moeite wel. Perfect
zal het helaas nooit worden. Maar zeker acceptabel hoor!
Ik ben bezig met een ander achterkantje, uit een andere mal. Deze ziet er op de fotoos
beter uit kwa pasvorm en model. Kan wel even duren voor het zover is dat ik ze heb nog.
Groeten,
Dennis
''UNOX MAN''