Hey iedereen,
Ik heb nu een Yamaha FS1 zadel gekocht voor op mijn Honda XL50, maar het wil niet helemaal lukken. Bij de Honda XL50 gaat het frame aan de achterkant in een bochtje omhoog, en daardoor zit dat FS1 teveel omhoog. Nu vroeg ik me dus af, wat zijn de mogelijkheden?
Een monteur waar ik lang ben gegaan zegt dat ik het beste het frame aan de achterkant af kan zagen, maar dat kan ik niet over m'n hart verkrijgen...
Yamaha FS1 zadel op een Honda XL50
Yamaha FS1 zadel op een Honda XL50
Ik heb een prachtige Honda met alles d'r op en d'r aan!!!
Alleen hij is stuk
Alleen hij is stuk
-
Monkeymadness
- 4T-MSB zombie
- Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
Re: Yamaha FS1 zadel op een Honda XL50
je kan ook de voorkant iets ophogen, dan ligt ie ook recht... maar dan kan je wel tussen je frame & zadel door kijken... 
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
Ja, dat vind ik net zo lelijk! Ik hoop dat er iemand met een goeie oplossing komt, want op het moment weet ik niet echt wat te doen!Monkeymadness schreef:je kan ook de voorkant iets ophogen, dan ligt ie ook recht... maar dan kan je wel tussen je frame & zadel door kijken...
Alleen hij is stuk
Alleen hij is stuk
aan de binnenkant van het zadel wat wegslijpen en wat schuim weghalen
"Horsepower loves the absense of weight"
Weet u misschien ook of dat schuim brandbaar is? Als ik ga slijpen komen er soms een paar vonken vrij en ik hoop niet dat mijn zadel dan afbrand. Heeft iemand anders hier misschien ervaring mee?Mandarijn schreef:aan de binnenkant van het zadel wat wegslijpen en wat schuim weghalen
Alleen hij is stuk
Alleen hij is stuk
-
ciebie
- 4T-MSB zombie
- Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
tegen hitte kan het niet echt goed, maar als je het voldoende koelt met water of met een natte doek dan moet het kunnen!Coole schreef:Weet u misschien ook of dat schuim brandbaar is? Als ik ga slijpen komen er soms een paar vonken vrij en ik hoop niet dat mijn zadel dan afbrand. Heeft iemand anders hier misschien ervaring mee?Mandarijn schreef:aan de binnenkant van het zadel wat wegslijpen en wat schuim weghalen
gewoon wat weg zagen met de hand moet ook goed lukken denk ik