c50 opnieuw op de nedelandse markt. duh?
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Re: c50 opnieuw op de nedelandse markt. duh?
Ik heb bij Loef de roestbobbels onder de lak zien zitten bij een ingekrat DX-achtig geval.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
ik zag laatst een honda extremist z'n mes in de buddy zetten 
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
dat was ik nietniek is ik schreef:ik zag laatst een honda extremist z'n mes in de buddy zetten
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
je zegt het precies goed, ik was nog niet geboren... ik ook niet.
je beoordeelt candy lak veeeeeeeeel jaren later. en juist candy lak is erg gevoelig op verkeuring door de zon, en door het ingewikkelde proces zo goed als onmogelijk overal precies even dik te spuiten, buiten dat, skyteam is geen candy. Candy moet je altijd als een soort appart nemen. De meeste spuiters kunnen dan ook geen candy spuiten. Of zeggen dat ze het kunnen en dan zie je alsnog de vlekken(neem jubuleum tank... voorbeeld heb ik naast m'n bed glimmen.)
maar wat ik ook bedoel is de kwaliteit van de lak, vroegah was de lak kwalitatief veel beter door geen mileu, tuurlijk heeft inmiddels de techniek en kwaliteit zich daarop aangepast...
maar een SSje zit toch echt wel 10x beter in de lak als een skyteam, en dan moet ik er eerlijk bij zeggen, honda heeft inderdaad niet altijd de beste kwaliteit kwa lak. Schuur voor de grap maar eens een FS1 frame af, of die van een SS. Yamaha had het toch echt een stukje beter voor elkaar....
wat ik dus bedoel te zeggen dat ik me grotendeels kan vinden in het geschreven verhaal, maar het verhaal van lak echt nergens op gebasseerd is.
je beoordeelt candy lak veeeeeeeeel jaren later. en juist candy lak is erg gevoelig op verkeuring door de zon, en door het ingewikkelde proces zo goed als onmogelijk overal precies even dik te spuiten, buiten dat, skyteam is geen candy. Candy moet je altijd als een soort appart nemen. De meeste spuiters kunnen dan ook geen candy spuiten. Of zeggen dat ze het kunnen en dan zie je alsnog de vlekken(neem jubuleum tank... voorbeeld heb ik naast m'n bed glimmen.)
maar wat ik ook bedoel is de kwaliteit van de lak, vroegah was de lak kwalitatief veel beter door geen mileu, tuurlijk heeft inmiddels de techniek en kwaliteit zich daarop aangepast...
maar een SSje zit toch echt wel 10x beter in de lak als een skyteam, en dan moet ik er eerlijk bij zeggen, honda heeft inderdaad niet altijd de beste kwaliteit kwa lak. Schuur voor de grap maar eens een FS1 frame af, of die van een SS. Yamaha had het toch echt een stukje beter voor elkaar....
wat ik dus bedoel te zeggen dat ik me grotendeels kan vinden in het geschreven verhaal, maar het verhaal van lak echt nergens op gebasseerd is.
-
ivo215
- 4T-MSB addict
- Bezit: C50 Press cub, C310A, SS50Z, SS50Z, CD50H, Little Cub.
Vanaf 2009 hebben de skyteams dus nieuwe lak die veel beter is dan de oude. De oude lak was inderdaad slecht, en daar hebben ze van geleerd.niek is ik schreef:leuk verhaal, maarrrrrrrrr !
de lak van skyteam en honda... honda er iets van leren ? kuch proest hik ! als je er een beetje verstand van hebt lag je je kapot !
skyteam is nerges even dik, en grote delen schijnt de grondlak er onder door of heeft het minder gedekt/niet gedekt...
wil je me niet geloven ? kijk eens bij loef in de etalage, sommige bami daxjes zijn inderdaad erg netje maar sommige hebben groffe spuit fouten kwa dekking.
wil je me niet geloven ? kan foto's maken van de 1500 km oude skyteam motordax van me pa, daar zie je de grondlak op sommige plekken er onder door.
75 immitatiekilometers per uur. Hoeveel is dat in originele kilometers per uur?
Ik vond bij mijn daxje de lak altijd wel strak. Model 2006.
-
Edo
- slagschroevendraaier elite
- Bezit: Honda Chaly, GB500
Denk dat de meeste Honda liefhebbers vast wel eens naar een chinees onderdeel hebben gegrepen. De prijs/kwaliteit verhouding ligt soms gewoon gunstig. Buiten dat zou het me niks verbazen als die nieuwe Honda onderdelen ook gewoon in china geproduceerd worden "under authority" van Honda.
Samenvatting: zowel Honda als chinees spul is allebei klote en meneer Honda draait zich om in zijn graf.
Samenvatting: zowel Honda als chinees spul is allebei klote en meneer Honda draait zich om in zijn graf.
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
owke dat is dan denk ik nieuw van mij ? die versie's die kwa lak kleur lijken om het candy orange van een ct70(vind de kleur trouwens wel erg mooi) zijn dat allemaal 2009 modellen ? want die heb ik namelijk ook gezien waarvan je denkt, jammer...ivo215 schreef:Vanaf 2009 hebben de skyteams dus nieuwe lak die veel beter is dan de oude. De oude lak was inderdaad slecht, en daar hebben ze van geleerd.niek is ik schreef:leuk verhaal, maarrrrrrrrr !
de lak van skyteam en honda... honda er iets van leren ? kuch proest hik ! als je er een beetje verstand van hebt lag je je kapot !
skyteam is nerges even dik, en grote delen schijnt de grondlak er onder door of heeft het minder gedekt/niet gedekt...
wil je me niet geloven ? kijk eens bij loef in de etalage, sommige bami daxjes zijn inderdaad erg netje maar sommige hebben groffe spuit fouten kwa dekking.
wil je me niet geloven ? kan foto's maken van de 1500 km oude skyteam motordax van me pa, daar zie je de grondlak op sommige plekken er onder door.