bij de autospuiter hadden ze zo'n waaier en die kleur leek er donders veel op, dus zal wel verschil zijn maar niet veel. ik denk dat ik de binnenkant alleen maar spuit van de uitlaat, want daar roest ie alsof ier er dol op is. iig bedankt voor het meedenken
Het kan aan mij liggen maar ik zit net je foto's nogmaals te bekijken,
Je achterwielas zit er van links naar rechts in..En volgens mij moet deze nou net juist andersom, van rechts naar links.. De moer moet aan de kant van je kettingkast zitten...
Het is maar een detail, maar zo te zien is je vulbus (weet niet of dit het juiste woord is) waar je kettingspanner overheen zit ook korter dan normaal...
ik zal er een x naar kijken.
binnenkort update met kale tank en alles in de blanke lak. ook de autospuiter is druk geweest!
toen ik trouwens mijn tank demonteerde ben ik erachter gekomen dat onder het schroefdraad van de chromen tankkappen gaten zaten, hoort dit? en kan ik dit oplossen door straks gewoon een beetje vloeibare pakking te gebruiken?
groeten!
en hoeveel is zo'n cd50 die ik heb nu waard eigenlijk(kijk naar de eerste foto's). ik ben wel nieuwsgierig of die nu duur, goedkoop, of normaal was