per nummer moet je trouwens denken aan een goede 50 a 80 uur dtp werk. ( in de grafische branche telt men daar in de regel 55 euro p/u voor....) maar we idd geluk met 2 designers waarvan eentje ( ikke zelf..) ook nog eens kan drukken etc dus ook dat blijft helemaal onder eigen controle....
De Jumbo Langste Rij - Zondag 23 augustus - Zijtaart
Re: De Jumbo Langste Rij - Zondag 23 augustus - Zijtaart
toch ook zeker niet slecht, met die aflopende cover en glanzende papiersoort heeft het model gestaan voor ons magazine zoals het nu is
jullie izjn natuurlijk erg afhankelijk van wat er binnenkomt, wij hebben altijd een 2 a 3 "redacteuren" op pad das een groot verschil voor wat er binnenkomt aan kopij.
per nummer moet je trouwens denken aan een goede 50 a 80 uur dtp werk. ( in de grafische branche telt men daar in de regel 55 euro p/u voor....) maar we idd geluk met 2 designers waarvan eentje ( ikke zelf..) ook nog eens kan drukken etc dus ook dat blijft helemaal onder eigen controle....
Zo, weer eens even wat posten over de rit!
Het record is dus idd gebroken met 1237 bromfietsen!
Een paar foto's om een kleine impressie te geven
Tussen stop, op weg naar mijn slaapplek in Helmond. Leuk die bepakking
De teller is geëindigd op 300 kilometer verdeeld over 4 dagen waarbij ik 3 dagen daadwerkelijk gereden heb. Leek me netjes
Het record is dus idd gebroken met 1237 bromfietsen!
Een paar foto's om een kleine impressie te geven
Tussen stop, op weg naar mijn slaapplek in Helmond. Leuk die bepakking
De teller is geëindigd op 300 kilometer verdeeld over 4 dagen waarbij ik 3 dagen daadwerkelijk gereden heb. Leek me netjes
-
john
- 4T-MSB zombie
- Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50 - Locatie: keukenhof city
ze hebben vals gespeeld. ik zie daar een singa.. niet echt een oldtimer huh 
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...
Het was ook de langste rij bromfietsen en niet de langste rij oldtimer bromfietsen. Er reden ook wat verdwaalde moderne scooters mee.john schreef:ze hebben vals gespeeld. ik zie daar een singa.. niet echt een oldtimer huh
Voor de liefhebbers die liever kijken dan lezen zijn er weer vele links toegevoegd naar fotos en verslagen op deze pagina:
http://www.bromvliegers.nl/record/
kies voor verslagen en foto's voor de menu optie: "Reacties"
Kies voor vele media items afkosmtig van de pers op "Pers" hierin oa een uitgebreide reportage van Brabant 10 en een leuk item van tv meijerij.
Wat vinden jullie ervan?
http://www.bromvliegers.nl/record/
kies voor verslagen en foto's voor de menu optie: "Reacties"
Kies voor vele media items afkosmtig van de pers op "Pers" hierin oa een uitgebreide reportage van Brabant 10 en een leuk item van tv meijerij.
Wat vinden jullie ervan?