Toch wel he? Is dat door een leek als ik te vervangen, als ik een beetje voorzichtig doe en m'n tijd neem?Eric schreef:Klinkt naar terug tetsen in de carburateur. Dat kan door een klep komen.
[Edit] Of af te stellen, natuurlijk.
Toch wel he? Is dat door een leek als ik te vervangen, als ik een beetje voorzichtig doe en m'n tijd neem?Eric schreef:Klinkt naar terug tetsen in de carburateur. Dat kan door een klep komen.
Nee, ik heb het kleppendeksel er nog nooit af gehaald. Compressie is ook niet anders niet geworden.Eric schreef:Uhm...
Heb hem een keer gesteld? Hoe is de compressie????
Hmm, dan moet toch m'n blok eruit. Wordt de eerste keer. Is er nog iets waar ik specifiek op moet letten, of tips? Tot zo ver in ieder geval erg bedankt voor jullie inspanning!ildert schreef:kleppen ook idd maar eens controleren dan.
NIX schreef:Check eens of het vliegwiel niet over de spie is geschoten.
Zal vanmiddag even kijken naar het vliegwiel, en dat rondje op het tandwiel! Dat is me pas gisteravond laat opgevallen. Maakt het qua timing nog iets uit of dat rondje boven of onder zit?ciebie schreef:er staat een klein rondje op je tandwiel, deze moet helemaal boven aan staan als de boutjes gelijk staan met de kop, dan kijk je naar je vliegwiel.. staat deze op T dan is ie goed!;)