klote ding reed maar 84nielspbr schreef:Nee, loopt harderbutt head schreef:nee maar het loopt ook niet als honda
in belgie buld af met volle bepakking 103
klote ding reed maar 84nielspbr schreef:Nee, loopt harderbutt head schreef:nee maar het loopt ook niet als honda
dat wel in vergelijking met een c50Eric schreef:nielspbr schreef:Nee, loopt harderbutt head schreef:nee maar het loopt ook niet als honda
En zuiniger.
ik heb ook nog een prachtige CD..... moet wel eerst nog even geschuurd wordenEric schreef:NIX schreef:Ik zit nog te kiezen welke brommer ik ga gebruiken, die dag.
En welke aansteker ik meeneem.
Singa lenen?
O, dat lijkt me gezellig, maar ik kom waarschijnlijk niet alleen. Andere keer rag ik 'm graag weer eens af.Eric schreef:NIX schreef:Ik zit nog te kiezen welke brommer ik ga gebruiken, die dag.
Singa lenen?
Een goede 2-takt rookt niet als hij warm isnielspbr schreef:Hou er dan maar vast rekening mee dat er meer rookmachines ronrijden (echte 2-takt dus)
butt head schreef:klote ding reed maar 84nielspbr schreef:Nee, loopt harderbutt head schreef:nee maar het loopt ook niet als honda![]()
in belgie buld af met volle bepakking 103
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
Samen rijden?NIX schreef:O, dat lijkt me gezellig, maar ik kom waarschijnlijk niet alleen. Andere keer rag ik 'm graag weer eens af.Eric schreef:NIX schreef:Ik zit nog te kiezen welke brommer ik ga gebruiken, die dag.
Singa lenen?