Ritje in Groningen??chaly-dude schreef:Wat weet jij daar nou van?
dat blok?
Heb deze SS50 een ritje lang in Groningen mogen bewonderen 2 jaar geleden alweer.. echt een machtig mooie machine.
Alleen is het wel tijd voor een nieuwe pijp.
Een paar jaar geleden heb ik de bunkerrit gereden. Start bij Kardinghe en een ritje naar Termuntenzijl en terug langs de bunkers van de WO's en van de koude oorlog. Zo'n 80 km.thijsperdok schreef:
Ritje in Groningen??![]()
![]()
Zijn ze er wel?
Prachtige SS idd!
NIX schreef:heb nog een verlengde pukkel op een imi vliegwiel liggen. Moet ik alleen nog een SS bij bouwen.
Oke! gaaf. En hoe wist jij van die ritjes af? Is er ergens een website voor?Sir5 schreef:Een paar jaar geleden heb ik de bunkerrit gereden. Start bij Kardinghe en een ritje naar Termuntenzijl en terug langs de bunkers van de WO's en van de koude oorlog. Zo'n 80 km.thijsperdok schreef:
Ritje in Groningen??![]()
![]()
Zijn ze er wel?
Prachtige SS idd!
Twee jaar geleden hebben we de Groningenrit gereden. Start in Tolbert. Via Garnwerd en Pieterburen naar Uithuizen en Delfzijl, terug langs Slochteren en dwars door de stad Groningen. Totaal 150 km.
Ze zijn er wel en ze zijn ook nog eens de moeite waard !
ENNE: Mooie brommer AJ, maar je hoort het, die uitlaat moet vervangen worden. Doe maar een wat stiller exemplaar, dan hoef je ook niet altijd achteraan te rijden..
Sorry Huib.honda sleutelaar schreef:begin er dan ook niet over