Aangehouden -> Rollerbank

Hier kun je praten over je honda.
thijsperdok
4T-MSB addict

Re: Aangehouden -> Rollerbank

Bericht door thijsperdok »

Er is niet gezegt, 'jullie zijn aangehouden' Dus ik denk ook niet dat wij dat zijn. Ik ga er morgen zeker even na vragen. M'n vader kent ook nog wel een advocaat dus we vragen hem ook nog even natuurlijk.
Baron
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Baron »

4-tact-4-life schreef:dat maakt verder niet echt meer uit helaas. het was geen officieel stopteken maar op zo'n moment doe je dat automatisch.. had nret nog ff nagebeld met iemand en alles klopte wel wat ze hebben gedaan, het enige wat wij fout gedaan hebben is stoppen. wij hadden gewoon door moeten rijden met een gangetje van 45. dan was er niets aan de hand.

(trouwens wel bedankt nog voor alle reacties :D )
willen jullie persee op die rollenbank of zo ?

tuurlijk maakt het wel uit of die agent je staande houd of aanhoud, dat is een wereld van verschil..
maar je moet zelf weten succes verder..
Monkeymadness
4T-MSB zombie
Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61

Bericht door Monkeymadness »

als je den nederlandsche wet niet (goed) kent, dan stop je gewoon als de politie (buiten dienst, of niet) dat aangeeft .(punt)
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
:D :mrgreen:
Baron
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Baron »

thijsperdok schreef:
Baron schreef:
De dax:

Uitlaat ben je waarschijnlijk kwijt, omdat deze niet orgineel is en te veel decibel maakt, boven de 90 decibel uit me hoofd..
De snelheid zal wel mee vallen, je word pas bekeurt boven de 60 km, daar gaat ook nog is 5km correctie vanaf..
Een brommer mag 45 km de uur, volgens mij is het nu zelfs 50 ?

Gorilla:

Zou dan wel meevallen als hij standaart is..

Je moet wel uitkijken met de meeting van het geluid, je hebt ze ook die zetten ze in hun vrij en geven flink gas, dan maakt elk voertuig te veel herrie..
Ook zijn er eisen verbonden aan een meeting, de omgeving, afstand apparaat / voertuig etc, even goed uitzoeken en goed opletten..
De Dax pijp maakt nouwelijks meer geluid dan conner's gorilla. Alleen zwaarder. Uitlaat werd niet inbeslag genomen waarschijnlijk. En over die geluidsmeting -als die er komt- ga ik zeker moeilijk doen.
als er geen ce keurmerk op die uitlaat zit ben je hem kwijt zo simpel is het.
hij produceert sowieso meer geluid dan wat er op de papieren staat, en wat er uit
een standaart pijp komt.. en ook omdat het er niet op hoort, officeel mag je helemaal niks
aanbrengen of wijzigen aan een voertuig, en doe je het wel moet het een ce keurmerk hebben..
Laatst gewijzigd door Baron op 09 aug 2009 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Baron
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Baron »

Monkeymadness schreef:als je den nederlandsche wet niet (goed) kent, dan stop je gewoon als de politie (buiten dienst, of niet) dat aangeeft .(punt)
ja maar dat wil niet zeggen dat die agent juist bezig is, en dat het allemaal maar zo mag gebeuren..
die agenten weten ook wel dat heel weinig nederlanders de wet kennen, daar maken ze vaak genoeg misbruik van..

als hun fout handelen en jij kan ze daarop wijzen / pakken, dan hoef je ook die eventueele boetes te lappen

trouwens zal je nog wat zeggen, zou maar goed je brommer onderzoeken als je hem terug krijgt, ze trekken alles los,
knallen hem even lekker op de rollerbank, of rijden er zelf mee, vooral nu het zondag is lekker rustig..
4-tact-4-life
4T-MSB beginner

Bericht door 4-tact-4-life »

ik heb gebelt emt iemand en hele verhaal verteld. geen puntje overgeslagen en alles wat er is gebeurd is volgens het boekje gegaan. dat moet ook wel want er wordt verslag van gemakt op papier. en daar hoor ik vanzelf wel van of dat in orde is. het enige wat we beter hadden kunnen doen (wat ik ook wel wist, maar niet aan d8 als zoiets gebeurd) is doorrijden.
Laatst gewijzigd door 4-tact-4-life op 10 aug 2009 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
gang is alles, remmen is angst!
thijsperdok
4T-MSB addict

Ja zeker ik check alles! Ik ken hem wel uit m'n hoofd dus ik zie alles. Dat komt wel goed.
thijsperdok
4T-MSB addict

En die pijp. Dat weet ik niet. De agent zei dat ie niet in beslag werd genomen waars.
Mijn vader heeft lang geleden een keer een boete gehad met een oude C310 voor te veel lawaai. Maar dat ding maakte te veel lawaai door de versleten krukaslagers. En niet de uitlaat :P koste 30 gulden :lol:
thijsperdok
4T-MSB addict

Vanmorgen zijn we gebelt. We hebben allebei een boete van 40eu voor overschrijding van de constructie snelheid. Over een uurtje gaan we er heen, brommers ophalen en alles checken op schade.
Willem-Jan-
4T-MSB addict

Bericht door Willem-Jan- »

niek is ik schreef:
thijsperdok schreef:
roow schreef:Brommers mogen op de rollerbank 59
Mijne dus 54 omdat er op mijn kenteken bewijs 40km/u staat?

brommers mogen op de rollerbank geen 59, min of meer gedoog beleid, vanaf 60 schrijfen ze tegenwoordig gewoon pas boetes uit...
Nee joh zijn nieuwe regels voor die nieuwe rollerbanken
Baron
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Baron »

thijsperdok schreef:Vanmorgen zijn we gebelt. We hebben allebei een boete van 40eu voor overschrijding van de constructie snelheid. Over een uurtje gaan we er heen, brommers ophalen en alles checken op schade.
okeee, normaal moet je persoonlijk aanwezig zijn samen met een collega agent, hoe kan je nu bezwaar op maken bij eventueele schade, of als je niet eens bent met de boete ?..
Het zal ook niet de eerste keer zijn dat een brommer op de rollerbank naar de klote loopt, lekkere debiel handelen ze daar, maar ja 40 euro dingen ophalen en lappen, volgende keer gewoon niet stoppen..

Of het komt gewoon omdat ik in rollerbank place woon..
Laatst gewijzigd door Baron op 10 aug 2009 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Baron
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Baron »

Willem-Jan- schreef:
niek is ik schreef:
thijsperdok schreef:
roow schreef:Brommers mogen op de rollerbank 59
Mijne dus 54 omdat er op mijn kenteken bewijs 40km/u staat?

brommers mogen op de rollerbank geen 59, min of meer gedoog beleid, vanaf 60 schrijfen ze tegenwoordig gewoon pas boetes uit...
Nee joh zijn nieuwe regels voor die nieuwe rollerbanken
45 is de officiele snelheid, Dit mag 10 uitlopen. En de politie geeft pas een boete bij 60 km/u of harder

nieuwe rollerbank hebben ze een correctee van 5 km, en ze meten nu op snelheid meer is er niet verandert,
het is alleen maar beter dat ze niet meer op kw zitten.. het is nu als je voortuig boven de 70 loopt, krijg je een waarschuwing,
en als je daarvoor voor de 3e keer in 2 en half jaar op de bon voor gaat op welke manier ook, gaat hij de pers in..
Roelof
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door Roelof »

Of het komt gewoon omdat ik in rollerbank place woon..
Idd. Vaste stek hier.
Vervang eerst de bougie!
thijsperdok
4T-MSB addict

We hebben de brommers weer terug. Die van Conner had geen schade oid. Maar die van mij wel. Ik starte hem en de klep tikte echt vreselijk. Dus we hebben gevraagt wat ze er mee hebben gedaan, de agent Brinkhuizen is naar het bureau gekomen. En hij zei dat het niet zo was toen die op rollerbank stond. En mijn achterband heeft een grote slijtplek aan de zeikant. Want hij liep aan op de Rollerbank. Daar zijn ook foto's van gemaakt. Maar hoe kan het dat die klep zo tikt? De agent zei dat ie er niet aan was geweest, maar het kan toch niet zomaar?
4-tact-4-life
4T-MSB beginner

Bericht door 4-tact-4-life »

ik ben iig de boete voor het vergeten van mijn kentekenbewijs kwijt! :D
en die brommer van thijs, ik denk echt dat die klep mee geklooid is..
gang is alles, remmen is angst!
Plaats reactie